Метою курсу «Піар і медіавиробництво» є засвоєння студентами знань з теорії і практики PR-діяльності, формування уявлень про роль PR в стратегіях маркетингу та соціальних комунікацій, про основні принципи, напрямки та технології PR-діяльності й методи впливу на громадську думку, етапи медіапланування й реалізації PR-кампанії.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Піар і медіавиробництво» є:
- розкрити зміст основних концепцій, теоретичних принципів і основних понять, які використовуються представниками світової та вітчизняної науки в PR-галузі;
- сприяти виробленню навичок організації PR-діяльності, розробки результативних PR-текстів;
- сформувати уявлення про методи й способи впливу на громадську думку;
- подати основи формування іміджу організації і особи, механізму самопрезентації і регулювання корпоративних відносин.
- сформувати уміння оцінювати результативність PR-кампаній;
- розкрити можливості використання теоретичних і практичних напрацювань паблік рилейшнз у журналістській діяльності.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати
загальні компетентності:
Знання української літературної мови, ділового (професійного) дискурсу на рідній мові.
Здатність до ефективної роботи з різними джерелами інформації; здатність до її пошуку, обробки й аналізу.
Здатність до ефективної комунікації, що передбачає: уміння стисло й повно представляти складну комплексну інформацію в усній чи письмовій формах; використання інформаційно-комунікаційних технологій; оволодіння належним тезаурусом; уживання лексики, чітко розрахованої на відповідну аудиторію.
фахові компетентності:
Здатність розуміти й усвідомлювати роль, функції і значення журналістики в процесі формування громадської думки.
Уміння створювати психоемоційний контакт з аудиторією, героями журналістських матеріалів.
Здатність компетентно виконувати професійні завдання на усіх етапах створення журналістського продукту (за видами ЗМІ).- Teacher: Ірина Тонкіх