Метою курсу «Піар і медіавиробництво» є засвоєння студентами знань з теорії і практики PR-діяльності, формування уявлень про роль PR в стратегіях маркетингу та соціальних комунікацій, про основні принципи, напрямки та технології PR-діяльності й методи впливу на громадську думку, етапи медіапланування й реалізації PR-кампанії.

Основними завданнями вивчення дисципліни «Піар і медіавиробництво» є:

- розкрити зміст основних концепцій, теоретичних принципів і основних понять, які використовуються представниками світової та вітчизняної науки в PR-галузі;

- сприяти виробленню навичок організації PR-діяльності, розробки результативних PR-текстів;

- сформувати уявлення про методи й способи впливу на громадську думку;

- подати основи формування іміджу організації і особи, механізму самопрезентації і регулювання корпоративних відносин.

- сформувати уміння оцінювати результативність PR-кампаній;

- розкрити можливості використання теоретичних і практичних напрацювань паблік рилейшнз у журналістській діяльності.

 

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати

загальні компетентності:

Знання української літературної мови, ділового (професійного) дискурсу на рідній мові.

Здатність до ефективної роботи з різними джерелами інформації; здатність до її пошуку, обробки й аналізу. 

Здатність до ефективної комунікації, що передбачає: уміння стисло й повно представляти складну комплексну інформацію в усній чи письмовій формах; використання інформаційно-комунікаційних технологій; оволодіння належним тезаурусом; уживання лексики, чітко розрахованої на відповідну аудиторію.

фахові компетентності:

Здатність розуміти й усвідомлювати роль, функції і значення журналістики в процесі формування громадської думки.

Уміння створювати психоемоційний контакт з аудиторією, героями журналістських матеріалів.

         Здатність компетентно виконувати професійні завдання на усіх етапах створення журналістського продукту (за видами ЗМІ).