Мета: ознайомлення студентів з основними поняттями рекреаційної діяльності, формування уявлення про роль рекреаційних ресурсів в сфері рекреаційних послуг, необхідності їх раціональної експлуатації та охорони, формування поняття сутності сучасного рекреаційного природокористування.

Завдання: Методичні – викласти теоретичні основи та методологічні особливості застосування системного підходу у вивченні географічних закономірностей розташування рекреаційних ресурсів та районів світу, формування стандартів рекреації.

Пізнавальні – сформувати уявлення про сучасний стан розвитку рекреації. Викласти основні теорії та періодизацію розвитку туризму та рекреації, висвітлити принципи, методи оцінки рекреаційних територій та механізми функціонування соціо-культурних систем. Виокремити роль рекреаційних ресурсів в організації різних форм рекреаційної діяльності.

Практичні – формувати практичні навички роботи студентів зі спеціальною літературою, орієнтувати їх на інтенсивну роботу, критичне осмислення здобутих знань, ознайомити з основними географічними об’єктами світу (географічна номенклатура).