1. Мета вивчення навчальної дисципліни:
Формування у студентів базових теоретичних знань та практичних навичок використання методів та програмних засобів комп'ютерного 3D-моделювання для вирішення інженерних, дизайнерських та інших прикладних завдань.
2. Результати навчання:
За результатами вивчення дисципліни студенти повинні
знати:
- основні поняття 3D-моделювання;
- особливості інтерфейсу 3D редактора Blender;
- основи моделювання в редакторі Blender;
- основні налаштування матеріалів, текстур в редакторі Blender;
- основи анімації 3D моделей;
- основи моделювання фізичних процесів в редакторі Blender;
вміти:
- створювати та редагувати 3D моделі в редакторі Blender;
- створювати та призначати матеріали та текстури об’єктам в редакторі Blender;
- створювати анімації 3D моделей та їх інтеграцію з відеофайлами;
- створювати та застосовувати моделювання фізичних процесів в редакторі Blender .
- Викладач: Касьян Костянтин