1. Мета вивчення навчальної дисципліни:

Формування у студентів базових теоретичних знань та практичних навичок використання методів та програмних засобів комп'ютерного 3D-моделювання для вирішення інженерних, дизайнерських та інших прикладних завдань.

2. Результати навчання:

За результатами вивчення дисципліни студенти повинні

знати:

- основні поняття 3D-моделювання;

- особливості інтерфейсу 3D редактора Blender;

- основи моделювання в редакторі Blender;

- основні налаштування матеріалів, текстур в редакторі Blender;

- основи анімації 3D моделей;

- основи моделювання фізичних процесів в редакторі Blender;

вміти:

- створювати та редагувати 3D моделі в редакторі Blender;

- створювати та призначати матеріали та текстури об’єктам в редакторі Blender;

- створювати анімації 3D моделей та їх інтеграцію з відеофайлами;

- створювати та застосовувати моделювання фізичних процесів в редакторі Blender .