Мета та завдання навчальної дисципліни

 

Мета викладання навчальної дисципліни «Рекреаційні та рухливі ігри» - на основі вивчення дисципліни сформувати теоретичні знання, практичні уміння та навички організації, викладання рекреаційних ігор, які обов’язкові в програмі з фізичної культури в освітянських закладах.

Завдання дисципліни:

- вивчити основи методики викладання на основі теоретичних знань ігрових видів рекреації.

- опанувати методику організації та проведення рухливих та рекреаційних ігор.

- формування уявлень про раціональний зміст та обсяги рухової активності різних груп населення в процесі занять;

- формування знань про здоровий спосіб життя та його показники;

- набуття практичних навичок проведення занять;

- навчання принципам розвитку фізичних якостей в рамках застосування рухливих та рекреаційних ігор.

 

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен засвоїти:

 

Інтегральна компетентність:

Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері фізичної культури і спорту або у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів наук з фізичного виховання і спорту, та характеризується комплексністю та невизначеністю умов.

      Загальні компетентності:  

ЗК4. Здатність працювати в команді.

ЗК6. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.

ЗК12. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

ЗК 13. Здатність до фахового спілкування з непрофесіоналами у галузі.

ЗК 14. Уміння мотивувати людей і досягати спільних цілей.

Спеціальні (фахові) компетентності:

ФК1. Здатність забезпечувати формування фізичної культури особистості.

ФК3. Здатність до організації оздоровчо-рекреаційної рухової активності різних груп населення.

ФК5. Здатність зміцнювати здоров’я людини шляхом використання рухової активності, раціонального харчування та інших чинників здорового способу життя.

ФК10. Здатність здійснювати навчання, виховання та соціалізацію людини у сфері фізичної культури і спорту, застосовуючи різні педагогічні методи та прийоми.

ФК12. Здатність використовувати спортивні споруди, спеціальне обладнання та інвентар.

Додаткові фахові компетентності :

ФК16. Здатність забезпечувати в процесі професійної діяльності дотримання вимог безпеки, санітарно-гігієнічних правил і норм, проводити профілактику травматизму; організовувати відновлювальні заходи з урахуванням віку і статі осіб.

ФК18. Здатність організовувати і проводити фізкультурно-оздоровчі та масові спортивні заходи для залучення різних груп населення та оздоровчо-рекреаційної рухової активності та здорового способу життя; готовність майбутніх фахівців фізичної культури і спорту до використання інноваційних видів рухової активності у професійній діяльності.

Програмні результати навчання:

РН2) спілкуватися українською та іноземною мовами у професійному середовищі, володіти фаховою термінологією та професійним дискурсом, дотримуватися етики ділового спілкування;

РН5) засвоювати нову фахову інформацію, оцінювати й представляти власний досвід, аналізувати й застосовувати досвід колег;

РН7) здійснювати навчання руховим діям та розвиток рухових якостей людини в умовах різних форм організації занять фізичними вправами;

        РН9) демонструвати готовність до зміцнення особистого та громадського здоров’я шляхом використання рухової активності людини та інших чинників здорового способу життя, проведення роз’яснювальної роботи серед різних груп населення;

РН10) оцінювати рухову активність людини та ії фізичний стан, складати та реалізовувати програми кондиційного тренування, організовувати та проводити фізкультурно-оздоровчі заходи;

РН13) використовувати засвоєнні уміння і навички занять популярними видами рухової активності оздоровчої спрямованості;

РН17) знати та розуміти сутність, принципи, методи, форми та організацію процесу навчання і виховання людини.

Додаткові програмні результати навчання :

РН24) організовувати та проводити заходи з фізичної рекреації для підвищення рівня залучення різних груп населення до рухової активності;

РН25) застосовувати знання, вміння та навички для консультування осіб заради зміни їх поведінки для підвищення рівня рухової активності та дотримання інших вимог здорового способу життя.