Предметом вивчення навчальної дисципліни є загальні відомості про досвід створення різноманітних безпілотних літальних апаратів, динаміку польотів, основи аеродинаміки і конструкція безпілотних літальних апаратів, принципи керування та розробки систем керування.

Студент придбає загальне уявлення про принципи конструювання та принципи польоту безпілотних літальних апаратів, способи керування ними, знання про різновиди безпілотних літальних апаратів, типові рішення використання їх в різних використаннях, що дає можливості правильно вибирати, застосовувати різноманітне обладнання в електротехнічних комплексах та системи, систем керування та передачі сигналів БПЛА, законодавчої та нормативної бази відносно створення та застосування їх, що направлено на підвищення якості й точності пілотування, зменшення споживання енергії, мінімізації матеріальних витрат, підвищенні рівня безпеки. Все це вказує на важливість вивчення такої дисципліни, як «Безпілотні літальні апарати» (БПЛА) при підготовці фахівців з авіоніки, зокрема електротехнічних комплексів та систем літальних апаратів.

При вивченні цієї дисципліни студент набуває наступних компетентностей:

Загальні компетентності: здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях (ЗК1), здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації (ЗК2), знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності (ЗК4), здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій (ЗК8).

Фахові компетентності: здатність здійснювати професійну діяльність у сфері авіоніки автономно і відповідально, дотримуючись законодавчої та нормативно-правової бази, а також державних та міжнародних вимог (ФК1); здатність математично описувати і моделювати фізичні процеси в системах керування літальних апаратів (ФК6); здатність оцінювати технічні і економічні характеристики систем та пристроїв авіоніки (ФК9), здатність аналізувати, вибирати та застосовувати обладнання у відповідності до типу літального апарату, його призначення та використання (ФК11).

Результати навчання: адаптуватися до змін технологій професійної діяльності, прогнозувати їх вплив на кінцевий результат (РН1); автономно отримувати нові знання в своїй предметній та суміжних областях з різних джерел для ефективного розв‘язання спеціалізованих задач професійної діяльності (РН2); Розуміти стан і перспективи розвитку предметної області (РН4); критично осмислювати основні теорії, принципи, методи і поняття у професійній діяльності (РН6); розробляти математичні моделі літальних апаратів як об’єктів керування (РН15).