Актуальність та необхідність вивчення дисципліни зумовлена тим, що інформація є тим ресурсом, який створений суспільством у процесі його існування. Сучасні інформаційні процеси є складовою тих процесів, що характерні для соціальної, економічної, політичної та екологічної діяльності. Інформаційні технології відіграють основну роль в отриманні та накопиченні відповідних знань.
Вивчення інформаційних відносин на даний час перебуває на етапі становлення. Дискусійними залишаються базові теоретичні поняття, міжнародні аспекти врегулювання інформаційних відносин та перспективи вдосконалення чинного законодавства.
Метою викладання навчальної дисципліни «Інформаційне забезпечення правоохоронної діяльності» є формування у здобувачів знань, умінь і навичок щодо змісту та системи інформаційного права України, правового регулювання інформаційних правовідносин в сфері масової інформації, державної політики та державного управління в сфері соціального захисту та державної підтримки ЗМІ, загальних засад та правове регулювання доступу до інформації, правового регулювання відносин у сфері телебачення і радіомовлення, державного контролю та ліцензування телерадіомовлення тощо. Крім того саме інформаційна освіта нині може виступати одним із важливих чинників інформаційного розвитку людини. Люди з високим рівнем інформаційної освіченості адекватніше сприймають події, частіше демонструють власну позицію, точку зору при їх оцінюванні, мають ширший життєвий вибір, більше шансів і можливостей пристосуватися до умов суспільства й успішніше адаптуватися на роботі.
Основними завданнями вивчення дисципліни «нформаційне забезпечення правоохоронної діяльності» є формування у здобувачів комплексного бачення про зміст та систему інформаційного права України, правове регулювання інформаційних правовідносин; орієнтація в правових аспектах формування, розвитку, охорони та захисту інформаційних ресурсів єдиного інформаційного простору України; визначення шляхів удосконалення правових основ інформаційного простору й інформаційних ресурсів України; освоєння законодавчого забезпечення формування та розвитку єдиного інформаційного простору України; засвоєння правових основ організації та координації дій органів державної влади в єдиному інформаційному просторі України; орієнтація у проблемах міжнародного співробітництва в правовому регулюванні та розвитку глобального інформаційного простору тощо.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати такі
загальні компетентності:
– здатність до абстрактного, логічного та критичного мислення, аналізу та синтезу отриманих знань;
– знання і розуміння предмета пізнання, здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями;
– уміння планувати і організовувати свою роботу в процесі навчання;.
– навички збору і аналізу інформації з правових джерел, оцінка її достовірності, використання сучасних інформаційних технологій і баз даних;
– уміння грамотно і точно формулювати та висловлювати свої позиції, належним чином їх обґрунтовувати, брати участь в аргументованій дискусії;
– здатність комунікувати як усно, так і письмово різними мовами насамперед у професійній сфері, цінувати та поважати різноманітність та мультикультурність;
– вміння працювати самостійно, проявляти добросовісність, дисциплінованість, пунктуальність та відповідальність у процесі навчання;
– здатність бути критичним і самокритичним, визнавати та виправляти власні помилки.
фахові компетентності:
– знання засад і доктрин національного права, а також змісту правових інститутів адміністративного права, адміністративно-процесуального права, інформаційного права;.
– навички реалізації та застосування норм матеріального і процесуального права.
– уміння застосувати знання у практичній діяльності при моделюванні правових ситуацій інформаційного характеру.
– здатність визначати належні та прийнятні для юридичного аналізу факти.
– здатність аналізувати правові проблеми та формувати правові позиції.
– здатність застосовувати юридичну аргументацію.
– здатність виявляти проблеми правового регулювання і пропонувати способи їх вирішення, включаючи подолання юридичної невизначеності.
– навички логічного, критичного і системного аналізу документів, розуміння їх правового характеру і значення.
– навички консультування з правових питань, зокрема, можливих способів захисту прав та інтересів клієнтів, відповідно до вимог професійної етики, належного дотримання норм щодо нерозголошення персональних даних та конфіденційної інформації.
– навички самостійної підготовки проектів актів правозастосування
– здатність до критичного та системного аналізу правових явищ і застосування набутих знань у професійній діяльності.
Очікувані програмні результати навчання: сформовані в студентів навички використання отриманих знань у процесі подальшого вивчення спеціальних фахових дисциплін та майбутньої практичної діяльності:
- знати поняття, предмет та метод інформаційного права;
- знати підстави виникнення, зміни і припинення інформаційних правовідносин, правові засади організації державного управління в сфері інформації;
- вміти аналізувати юридичні факти;
- знати підстави застосування до винних осіб заходів юридичної відповідальності при порушенні законодавства про інформацію;
- знати інформаційні права та обов’язки громадян;
- вміти тлумачити зміст норм чинного законодавства у  інформаційній сфері;
- правовий режим використання інформації з вільним та обмеженим доступом;
- правові засади забезпечення інформаційної безпеки.

- вміти застосовувати норми права при вирішенні конкретних спорів