Висока якість підготовки сучасного фахівця забезпечується поєднанням фундаментальних та спеціальних знань з практичною підготовкою, яка є обов’язковим компонентом освітньо-професійної програми для здобуття освітнього ступеня та сприяє набуттю студентом професійних компетенцій, інтелектуальних і професійних навичок та вмінь на посаді викладача.

Метою асистентської практики студентів магістратури є оволодіння уміннями використання форм, методів, прийомів і засобів організації навчально-виховної і дослідницької роботи у різних типах освітньо-виховних закладів системи вищої освіти України, оволодіння новітніми технологіями навчання, елементами та навичками виховної роботи, усвідомлення значущості наукових знань, отриманих у процесі теоретичної підготовки, формування вмінь розв’язання практичних завдань, які виникають перед викладачами-дослідниками, розвиток творчої ініціативи, закріплення вмінь наукового дослідження в конкретній професійній діяльності, адаптація й утвердження у доцільності обраної професії, формування соціальної мотивації подальшої навчально-педагогічної діяльності.

Основними умовами ефективності асистентської практики є теоретична обґрунтованість системи підготовки студентів, її навчальний, розвивальний і виховний характер, комплексний підхід до визначення завдань, змісту, форм і методів її організації та проведення, забезпечення наступності та системності на різних етапах проведення практики.

Асистентська практика магістрів є частиною завершального етапу навчання і проводиться на випускному курсі з метою узагальнення та вдосконалення здобутих ними знань.

Кількість кредитів  – 3 ECTS,  загальна кількість голин - 90.