
Метою викладання навчальної дисципліни «Телевиробництво (контент, продукт, промоція)» є засвоєння студентами нових знань з історії становлення телебачення, ознайомлення з принципами і засадами роботи та телевізійних каналах, методами підготовки телевізійного продукту від замислу до ефірної реалізації; оволодіння навичками роботи з телевізійною технікою й обладнанням, орієнтування в жанровому різноманітті сучасної телевізійної продукції та проведення моніторингу вітчизняних телевізійних каналів тощо. Курс «Телевиробництво (контент, продукт, промоція)» покликаний розвивати у студентів-журналістів уміння застосовувати набуті знання в процесі практичної діяльності під час створення власного телевізійного продукту. Теоретико-практичні засади роботи над телевізійним матеріалом є базовими даними для вивчення основ творчої та технічної майстерності журналіста.
Завдання навчальної дисципліни полягає у формуванні системи умінь і навичок, пов’язаних із організацією роботи телевізійного виробництва; поглибленні знань про виробничу телевізійну структуру як складника, окремого елементу програми, так і передачі в цілому; створенні програмного продукту, відмінного за жанровими ознаками; формуванні навичок створення телевізійного матеріалу та програми в цілому.
- Викладач: Єськова Катерина