Програма вивчення нормативної навчальної дисципліни «Телевиробництво (контент, продукт, промоція)» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів спеціальності 061 «Журналістика».
Предметом вивчення навчальної дисципліни є основні методи телевиробництва, жанрова класифікація телевізійного продукту, основні етапи роботи над телевізійним матеріалом та програмою в цілому.
Міждисциплінарні зв’язки. Курс «Телевиробництво (контент, продукт, промоція)» тісно пов’язаний із методикою журналістської діяльності, основами телевізійної творчості, соціальними комунікаціями, основами журналістської підготовки фахівців у галузі мас-медіа, а також із іншими суміжними дисциплінами.
Як навчальна дисципліна, що досліджує основні методи телевиробництва, моніторинг вітчизняних ЗМІ та жанрову класифікацію телевізійного продукту, курс «Телевиробництво (контент, продукт, промоція)» є вступним у вивченні технічних та творчих основ телевізійної журналістики, тому нерозривно пов’язаний з іншими дисциплінами журналістського фаху «Телевізійні жанри», «Спеціалізація. Телебачення. Телевізійний менеджмент», «Практикум з фаху. Тележурналістика» та ін.
Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів:
1. Телебачення як засіб масової комунікації.
2. Телевізійне виробництво.
1. Мета та завдання навчальної дисципліни
1.1. Метою викладання навчальної дисципліни «Телевиробництво (контент, продукт, промоція)» є засвоєння студентами нових знань з історії становлення телебачення, ознайомлення з принципами і засадами роботи та телевізійних каналах, методами підготовки телевізійного продукту від замислу до ефірної реалізації; оволодіння навичками роботи з телевізійною технікою й обладнанням, орієнтування в жанровому різноманітті сучасного телевізійного продукту та проведення моніторингу вітчизняних телевізійних каналів тощо. Курс «Телевиробництво (контент, продукт, промоція)» покликаний розвивати у студентів-журналістів уміння застосовувати набуті знання в процесі практичної діяльності під час створення власного телевізійного продукту. Теоретико-практичні засади роботи над телевізійним матеріалом є базовими даними для вивчення основ творчої та технічної майстерності журналіста.
1.2.Основними завданнями вивчення дисципліни є
- сформувати складну та багатоманітну систему умінь і навичок, пов’язаних із організацією роботи телевізійного виробництва;
- навчити працювати як над зображенням, так і над словом (зокрема, із «звуковою доріжкою»);
- навчити студентів створювати програмний продукт, відмінного за жанровими ознаками;
- поглибити уміння вибудовувати виробничу телевізійну структуру як складника, окремого елементу програми, так і передачі в цілому;
- сформувати навички створення телевізійного матеріалу та програми в цілому.
1.3. Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні отримати у результаті вивчення навчальної дисципліни
загальні компетентності:
- знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.
- здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
- здатність навчатися і оволодівати сучасними знаннями;
фахові компетентності
- здатність формувати інформаційний контент.
- здатність створювати медіапродукт.
- здатність ефективно просувати створений медійний продукт.
На вивчення навчальної дисципліни на 2 курсі (ІІІ семестр) відводиться 180 годин/ 6 кредитів ECTS.
- Teacher: Катерина Єськова