Програма вивчення нормативної навчальної дисципліни «Телевиробництво (контент, продукт, промоція)» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів спеціальності 061 «Журналістика».

Предметом вивчення навчальної дисципліни є основні методи телевиробництва, жанрова класифікація телевізійного продукту, основні етапи роботи над телевізійним матеріалом та програмою в цілому.

Міждисциплінарні зв’язки. Курс «Телевиробництво (контент, продукт, промоція)» тісно пов’язаний із методикою журналістської діяльності, основами телевізійної творчості, соціальними комунікаціями, основами  журналістської підготовки фахівців у галузі мас-медіа, а також із іншими суміжними дисциплінами.

Як навчальна дисципліна, що досліджує основні методи телевиробництва, моніторинг вітчизняних ЗМІ та жанрову класифікацію телевізійного продукту, курс «Телевиробництво (контент, продукт, промоція)» є вступним у вивченні технічних та творчих основ телевізійної журналістики, тому нерозривно пов’язаний з іншими дисциплінами журналістського фаху «Телевізійні жанри», «Спеціалізація. Телебачення. Телевізійний менеджмент»,  «Практикум з фаху. Тележурналістика» та ін.

Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів:

1. Телебачення як засіб масової комунікації.

2. Телевізійне виробництво.

1. Мета та завдання навчальної дисципліни

1.1. Метою викладання навчальної дисципліни «Телевиробництво (контент, продукт, промоція)» є засвоєння студентами нових знань з історії становлення телебачення,  ознайомлення з принципами і засадами роботи та телевізійних каналах, методами підготовки телевізійного продукту від замислу до ефірної реалізації; оволодіння навичками роботи з телевізійною технікою й обладнанням, орієнтування в жанровому різноманітті сучасного телевізійного продукту та проведення моніторингу вітчизняних телевізійних каналів тощо. Курс «Телевиробництво (контент, продукт, промоція)» покликаний розвивати у студентів-журналістів уміння застосовувати набуті знання в процесі практичної діяльності під час створення власного телевізійного продукту. Теоретико-практичні засади роботи над телевізійним матеріалом є базовими даними для вивчення основ творчої та технічної майстерності журналіста.

1.2.Основними завданнями вивчення дисципліни  є

-         сформувати складну та багатоманітну систему умінь і навичок, пов’язаних із організацією роботи телевізійного виробництва;

-         навчити працювати як над зображенням, так і над словом (зокрема, із «звуковою доріжкою»);

-         навчити студентів створювати програмний продукт, відмінного за жанровими ознаками;

-         поглибити уміння вибудовувати виробничу телевізійну структуру як складника, окремого елементу програми, так і передачі в цілому;

-         сформувати навички створення телевізійного матеріалу та програми в цілому.

 

1.3. Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні отримати у результаті вивчення навчальної дисципліни

загальні компетентності:

-  знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.

- здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.

- здатність навчатися і оволодівати сучасними знаннями;

фахові компетентності

- здатність формувати інформаційний контент.

- здатність створювати медіапродукт.

- здатність ефективно просувати створений медійний продукт.

На вивчення навчальної дисципліни на 2 курсі (ІІІ семестр) відводиться 180 годин/ 6 кредитів ECTS.