Метою курсу «Реклама і медіавиробництво» є засвоєння студентами знань з теорії і практики в сфері рекламної діяльності, формування уявлень про роль і місце реклами в системі маркетингу та соціальних комунікацій, про основні канали поширення та види реклами, про психологічні основи і технології рекламної діяльності, етапи медіапланування й реалізації рекламної кампанії, правила розробки рекламних звернень.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Реклама і медіавиробництво» є:
- з’ясувати місце дисципліни у навчальному процесі, розкрити її основну мету та основні категорії;
- розкрити сутність реклами і рекламної діяльності, а також особливості рекламної комунікації;
- ознайомитися з основними концепціями, теоретичними принципами і поняттями, які використовуються представниками світової та української науки в цій галузі;
- вивчити основні принципи виробництва реклами, створення рекламних повідомлень, планування і проведення рекламної кампанії, розробки рекламної стратегії;
- сприяти виробленню навичок організації рекламної діяльності, розробки результативних рекламних текстів;
- сформувати уміння оцінювати результативність рекламних та PR-кампаній та використання основних напрямків їх розповсюдження.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати
загальні компетентності:
Знання української літературної мови, ділового (професійного) дискурсу на рідній мові.
Здатність до ефективної роботи з різними джерелами інформації; здатність до її пошуку, обробки й аналізу.
Здатність до ефективної комунікації, що передбачає: уміння стило й повно представляти складну комплексну інформацію в усній чи письмовій формах; використання інформаційно-комунікаційних технологій; оволодіння належним тезаурусом; уживання лексики, чітко розрахованої на відповідну аудиторію.
фахові компетентності:
Здатність розуміти й усвідомлювати роль, функції і значення журналістики в процесі формування громадської думки.
Уміння створювати психоемоційний контакт з аудиторією, героями журналістських матеріалів.
Здатність компетентно виконувати професійні завдання на усіх етапах створення журналістського продукту (за видами ЗМІ).- Учитель: Ірина Тонкіх