Метою курсу «Реклама і медіавиробництво» є засвоєння студентами знань з теорії і практики в сфері рекламної діяльності, формування уявлень про роль і місце реклами в системі маркетингу та соціальних комунікацій, про основні канали поширення та види реклами, про психологічні основи і технології рекламної діяльності, етапи медіапланування й реалізації рекламної кампанії, правила розробки рекламних звернень.

Основними завданнями вивчення дисципліни «Реклама і медіавиробництво» є:

- з’ясувати місце дисципліни у навчальному процесі, розкрити її основну мету та основні категорії;

- розкрити сутність реклами і рекламної діяльності, а також особливості рекламної комунікації;

- ознайомитися з основними концепціями, теоретичними принципами і поняттями, які використовуються представниками світової та української науки в цій галузі;

- вивчити основні принципи виробництва реклами, створення рекламних повідомлень, планування і проведення рекламної кампанії, розробки рекламної стратегії;

- сприяти виробленню навичок організації рекламної діяльності, розробки результативних рекламних текстів;

- сформувати уміння оцінювати результативність рекламних та PR-кампаній та використання основних напрямків їх розповсюдження.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати

загальні компетентності:

Знання української літературної мови, ділового (професійного) дискурсу на рідній мові.

Здатність до ефективної роботи з різними джерелами інформації; здатність до її пошуку, обробки й аналізу. 

Здатність до ефективної комунікації, що передбачає: уміння стило й повно представляти складну комплексну інформацію в усній чи письмовій формах; використання інформаційно-комунікаційних технологій; оволодіння належним тезаурусом; уживання лексики, чітко розрахованої на відповідну аудиторію.

фахові компетентності:

Здатність розуміти й усвідомлювати роль, функції і значення журналістики в процесі формування громадської думки.

Уміння створювати психоемоційний контакт з аудиторією, героями журналістських матеріалів.

         Здатність компетентно виконувати професійні завдання на усіх етапах створення журналістського продукту (за видами ЗМІ).