Мета: формування і розвиток практичних комунікативних навичок, спілкування діловою іноземною мовою у сфері туризму та гостинності, формування знань ділової термінології, мови ділових паперів, етикету усного і письмового ділового спілкування.

Завдання: засвоєння лексичного і граматичного матеріалу, ділової термінології в межах тем ділової іноземної мови, набуття вміння функціонально і доречно застосовувати знання з ділової іноземної  мови  в ситуаціях професійної галузі. Формування і розвиток лінгвістичних знань сфери бізнесу взагалі та туризму зокрема включає отримання знань про  звичаї і традиції ведення бізнесу в різних культурах та вплив міжкультурних відмінностей на розуміння між діловими партнерами, на успішність в досягненні комунікативної мети в ситуаціях ділового професійного спілкування.

 У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати

загальні компетентності: здатність до критичного мислення, аналізу та синтезу інформації з різних джерел; готовність до самоосвіти; здатність до пошуку та обробки інформації з іншомовних джерел; знання базової ділової термінології та ділової термінології в галузі туризму; граматичних явищ, притаманних усному діловому стилю і текстам ділового змісту; знання стилістичних особливостей, кліше, структури професійних ділових паперів, зокрема листів; етикету спілкування з колегами і клієнтами; фонової інформації соціокультурного і країнознавчого змісту; фахові компетентності: вміння спілкуватися діловою іноземною мовою в ситуаціях професійної галузі; вірно і функціонально вживати ділову термінологію; застосовувати знання ділового етикету в ситуаціях професійної комунікації; читати і розуміти тексти економічного змісту, тексти туристичних журналів, брошур, путівників, довідників, отримувати потрібну інформацію з публіцистичних та економічних джерел, робити переказ і коментувати отриману під час читання інформацію; вести діалоги та бесіди з клієнтами і партнерами; виступати з презентацією або звітом.

 Очікувані програмні результати навчання: досягнення поставлених цілей шляхом виконання зазначених вище завдань та набуття в процесі навчання ділової іноземної мови мовних професійних знань і навичок; вміння застосовувати набуті знання на практиці в подальшій роботі; вміння ефективно застосовувати знання мови й етикету спілкування для досягнення комунікативних цілей у професійній галузі; постійне самовдосконалення, відкритість новим ідеям, розширення і збагачення мовного і культурного світогляду.    

 Змістовий модуль 1. Бізнес – сенс життя.

 Тема 1. Що таке бізнес? Складники бізнесу. Історія туристичного бізнесу. Тенденції розвитку туристичної галузі. Тривалі часи. Схеми і таблиці. Вправи на опис схем, таблиць, графіків. Електронні листи, читання, написання відповідей.

Тема 2. Реклама в туристичному бізнесі. Слухання ситуації про створення веб сайту компанії. Роль ЗМІ в бізнесі. Сайт про пошук роботи. Залічуванні  й незлічуванні займенники. Читання, переклад, складання рекламних текстів про туристичні продукти і послуги.

Тема 3. Готельний брендинг. Готельна індустрія. Читання і бесіда за змістом прочитаного. Складання бізнес плану. Прогнозування майбутніх економічних змін. Інвестування в готелі. Готелі майбутнього. Вправи в аудіюванні та мовленні.

Тема 4. Сталий розвиток. Туризм і місцеві громади. Дієслівні словосполучення. Проведення зустрічі. Головування на зборах. Слухання тексту про розвиток туризму на Гоа. Розвиток еко-курорту. Обговорення проблем довкілля.

Тема 5. Аеропорт: влаштування, зручності, процедури перевірки. Робота зі складними ситуаціями. Робота зі скаргами. Пасивні форми дієслів. Розвиток інфраструктури аеропорту. Безпека в аеропорті. Правила для пасажирів. Отримання багажу.

Тема 6. Менеджмент. Стилі керівництва. Створення команди. Талант менеджера. Вправи на вживання ділової термінології. Граматика в бізнес контексті. Словотворення. Web words. Повторення пройденого. Тестування.

 Змістовий модуль 2. Тенденції в туристичному бізнесі.

Тема 7. Культурний спадок. Говоримо про минуле. Опис місць культурного надбання. Мовні професійні штампи гіда-екскурсовода. Робота гіда. Розробка музейної виставки. Вживання дат, мір, величин, статистичних даних в мові гіда. Практика аудіювання екскурсійного тексту.

Тема 8. Керівництво подіями. Гіпотетичні ситуації. Висловлювання, пов’язані з подіями. Розуміння контрактів. Структура і деталі контракту. Як зробити фестиваль прибутковим. Слухання тексту про концепцію події. Розробка заходу.

Тема 9. Особистість і кар‘єра. Інтерв’ю, співбесіди. Прикметники для опису особистих рис і вмінь. Працевлаштування. Резюме, супровідний лист. Як найняти на роботу потрібну людину. Задоволення від роботи. Ваш персональний профіль. Залежні займенники.

Тема 10. Гастрономія. Їжа і її приготування. Кулінарний туризм. Означальні підрядні речення двох типів. Обговорення місцевої кухні. Опис страв. Меню. Отримання зворотного зв’язку. Огляд традиційних кухонь. Планування нового туристичного гастрономічного маршруту.      

Тема 11. Ризики в бізнесі. Стихійні лиха. Пригодницькі види спорту. Мінімізація ризику. Робота в кризовій ситуації. Управління ризиками. Читання і обговорення ділових професійно орієнтованих текстів. Модальні дієслова. Спілкування з медіа.

Тема 12. Якість, стандарти якості. Стратегічне мислення. Задоволення потреб клієнта. Корпоративна культура і етика. Вивчення ділової термінологія. Читання текстів ділового змісту. Повторення пройденого.