Галузь знань: 07 Управління та адміністрування
Спеціальність: 075 Маркетинг
076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Освітня програма (Спеціалізація): Маркетинг
Організація торгівлі та комерційна логістика
Освітньо-кваліфікаційний рівень: бакалавр
Метою вивчення дисципліни Економіко-математичні методи та моделі у фінансах є формування
у майбутніх економістів навичок прийняття обґрунтованих економічних рішень на
основі аналізу економіко-математичних моделей і відповідних екстремальних задач.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати
Загальні компетентності:
Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу;
Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.Фахові компетентності:
Здатність критично аналізувати й узагальнювати положення предметної області сучасного маркетингу;
Здатність коректно застосовувати математичні методи, прийоми та інструменти у маркетингу;
Здатність обґрунтовувати, презентувати і впроваджувати результати досліджень у сфері маркетингу.Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів:
1. Моделі керування запасами.
2. Теорія прийняття рішень в економічних задачах.
3. Моделі розподілу обмеженої кількості ресурсів.
- Викладач: Коротунова Олена Володимирівна