Опис навчальної дисципліни

 

Найменування показників

Галузь знань, спеціальність, освітній ступінь

Характеристика навчальної дисципліни

денна форма навчання

заочна форма навчання

Кількість кредитів – 6

Галузь знань

24 Сфера обслуговування

(шифр і назва)

вибіркова

Модулів – 2

Спеціальність (освітня програма, спеціалізація):

_241__Готельно-ресторанна справа___

 

Рік підготовки:

Змістових модулів – 2

3-й

 3-й

Індивідуальне науково-дослідне завдання _____-___

                                          (назва)

Семестр

Загальна кількість годин − 180

 5-й,6-й

5-й- 6-й

Лекції

Тижневих годин для денної форми навчання:

аудиторних – 2 год (5, 6 сем)

самостійної роботи студента – 4 год (5,6 сем)

 

Освітній ступінь:

бакалавр

 

не передбачено навчальним планом.

Практичні, семінарські

60 год.

12 год.

Інші

0 год.

0 год.

Курсова:

не передбачено навчальним планом.

Самостійна робота

120 год.

168год.

Індивідуальні завдання:       не передбачено навчальним планом

Вид контролю: залік, екзамен

 

Примітка.

Співвідношення кількості годин аудиторних занять до самостійної і індивідуальної роботи становить:

для денної форми навчання 1:2

для заочної форми навчання 1:14

 

 

 

 


1.     Мета та завдання навчальної дисципліни

Мета формування і розвиток у студентів знань і практичних навичок, спрямованих на спілкування іноземною мовою (англійською), збагачення мовного і культурного світогляду майбутнього фахівця. Формування і розвиток лінгвістичних знань включає надання екстралінгвістичної інформації, тобто ознайомлення студентів із історичною, країнознавчою, побутовою, та культурологічною особливістю англійської мови.

Завдання: засвоєння фонетичного, лексичного і граматичного матеріалу, приділяючи увагу фразовим дієслова, колокаціям та ідіоматичним виразам; оволодіння вмінням функціонально застосовувати іноземну мову в ситуаціях щоденного спілкування; формування навичок усного та письмового мовлення іноземною мовою за широким колом побутових питань.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати

загальні компетентності:

ЗК 3 – Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.

ЗК 5 – Здатність працювати в команді

ЗК 7 – Цінування та повага різноманітності та мультикультурності.

ЗК 10 – Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

ЗК 11 – Здатність спілкуватися іноземною мовою.

Очікувані програмні результати навчання:

ПРН 3 – Вільно спілкуватися за широким колом питань державною та іноземною мовами усно і письмово.

ПРН – 19 Діяти у відповідності з принципами соціальної відповідальності та громадянської свідомості

 

Програма навчальної дисципліни

 

МОДУЛЬ 1

Змістовий модуль 1. Cuisine

Тема 1. International cooking

Tense Revision active voice (Grammar). International dishes (vocabulary). Functional language: preferences; speaking topic: At the airport

Тема 2. Teatime

Tense Revision passive voice (Grammar). History of tea (Reading). Talking about statistics (Listening). Functional language: asking and requiring; speaking topic: Asking the way

Тема 3. National food examples

Reflexive pronouns (Grammar). Ukrainian food (Reading, speaking, presentations). Functional language: customs and traditions (being a host, being a visitor).

Тема 4. Australian food

 Have something done (Grammar). Australian recipes (vocabulary). Functional language: if you need help (visiting embassy, sending applications, visiting police, social worker office, job center, visiting a bank, at the doctor’s)

Тема 5. At the bar

Future Perfect Simple (Grammar). Ordering drinks (Listening). Spirits and wines (vocabulary). Non-spirit drinks (Vocabulary). Bar inventory (Reading skills). Making cocktails (presentations, speaking). Functional language: Imperatives, giving instructions, clarification, asking for clarification).

 Тема 6. Letters

Future Perfect Continuous (grammar). Parts of a letter. Types of letters. Prepositions in business letters. Writing.

 

МОДУЛЬ 2

 

Змістовий модуль 2. At the hotel

Тема 7. Reception

Phrasal Verbs (Vocabulary). Staying at the hotel. Filling in an application form (Listening, speaking practice). Functional language: Asking for repetition.

Тема 8. Hotel booking form

Modal verbs revision (grammar). Hotel facilities (vocabulary). Functional language: explaining a change, describing preferences (telephone conversation).

Тема 9. Writing a blog

Conjunctive adverbs. Adverbs of frequency. Adverbs of manner (Grammar). Problems and complaints (Reading). Functional language: a polite complaint

Тема 10. Video blogging

Adverbs of degree, adverbs of time / place (grammar). Word order in the sentences. Feedback form (writing). Functional language: Asking questions

Тема 11. Famous hotels

Reported speech (statements, imperatives, negative forms). Formal and informal letters. Famous hotels (reading, speaking, making presentations).

Тема 12. My hotel

What is the best hotel for me? (discussion). Reported speech (questions). Functional language: Storytelling