Програма вивчення навчальної дисципліни «Мистецька журналістика: контент» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів спеціальності 061 «Журналістика».
Предметом вивчення навчальної дисципліни є теоретико-методологічні підходи до вивчення мистецької журналістики; основні закони та методи репрезентації мистецької проблематики у вітчизняних та закордонних ЗМІ.
Міждисциплінарні зв’язки: курс «Мистецька журналістика: контент» пов’язаний із такими дисциплінами, як «Теорія журналістики», «Вступ до спеціальності».
Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів:
1. Мистецька проблематика як сфера суспільного життя та об’єкт журналістикознавства.
2. Висвітлення актуальних проблем мистецької практики в ЗМІ
1. Мета та завдання навчальної дисципліни
1.1. Метою викладання навчальної дисципліни «Мистецька журналістика: контент» є формування цілісного уявлення про висвітлення мистецького життя та мистецьких практик в засобах ЗМІ, ознайомлення студентів – майбутніх працівників засобів масової комунікації – з основними законами і методами репрезентації мистецької проблематики у вітчизняних та закордонних ЗМІ.
1.2. Основними завданнями вивчення дисципліни є
- засвоєння специфіки висвітлення мистецької проблематики як системи суспільних, особистісних координат;
- виявлення основних законів і методів роботи з інформацією, що має мистецьку проблематику;
- аналіз естетичних рівнів інтерпретації інформації, що має мистецьку проблематику, форм та методів її вираження;
- засвоєння методологічних основ інформаційного, аналітичного, художньо-публіцистичного мислення у висвітленні мистецької проблематики.
1.3. Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні отримати у результаті вивчення навчальної дисципліни:
загальні компетентності:
- знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності;
- здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя
- здатність спілкуватися державною мовою;
фахові компетентності:
- здатність формувати інформаційний контент.
- здатність створювати медіапродукт.
- здатність ефективно просувати створений медійний продукт.
Дисципліна вивчається студентами 3 курсу спеціальності «Журналістика» (061).
На вивчення навчальної дисципліни відводиться 90 годин / 3 кредити ECTS
- Викладач: Єськова Катерина