Мета: отримання необхідного обсягу знань в царині прикладної політології, політичного управління, політичного маркетингу та консультування в контексті сучасного розвитку суспільства, а також формування практичних навичок студентів в сфері політичного менеджменту та застосування політичних технологій.

Завдання:

-         знання предметної області та розуміння професійної діяльності;

-         формування у студентів вміння орієнтуватись в основних політичних процесах та технологіях;

-         освоєння практичних навиків в сфері застосування технології, методи та процедури управління в політиці.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати

загальні компетентності:

-         знавати міжнародні стандарти та принципи життєдіяльності;

-         здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності);

-         здатність використовувати інформаційні та комунікаційні технології.

фахові компетентності:

-         здатність описувати, пояснювати й оцінювати політичні процеси та явища у різних історичних, соціальних, культурних та ідеологічних контекстах;

-         здатність аналізувати взаємодію політичних акторів та інститутів, владу та урядування, політичні системи та режими, політичну поведінку у різних контекстах їх функціонування;

здатність застосовувати теорії та методи прикладної політології, політичних комунікацій, спеціальних політологічних дисциплін у професійній діяльності.