Програма вивчення навчальної дисципліни «Методологія наукових досліджень і викладання дисциплін» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки __магістр__ спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа»; освітня програма (спеціалізація) «Готельно-ресторанна справа».

 Предметом вивчення  навчальної дисципліни є _форми, методи та інструментарій викладання дисциплін 

 Міждисциплінарні зв’язки: _«Методологія і організація наукових досліджень», «Організація екскурсійних послуг», «Туроперейтинг», «Ринок туристичних послуг», «Технологія туристської діяльності», «Технологія готельної справи» та ін.

Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів:

1. Методика викладання дисциплін у вищих навчальних закладах як окрема теорія навчання.

2. Методика організації навчально-виховної діяльності у вищих навчальних закладах.

1. Мета та завдання навчальної дисципліни

1.1. Метою викладання навчальної дисципліни «ГМетодологія наукових досліджень і викладання дисциплін» виявлення актуальних питань методики викладання дисциплін у вищих навчальних закладах професійної освіти та формування професійного осмислення проблем вищої освіти.

1.2. Основними завданнями вивчення дисципліни «Методологія наукових досліджень і викладання дисциплін» є:

Методичні – викласти теоретичні основи та методологічні особливості застосування системного підходу у вивченні закономірностей та специфіки методики викладання дисциплін туризму у вищих навчальних закладах.

Пізнавальні – сформувати уявлення про сучасний стан та перспективи розвитку професійної діяльності, тенденції розвитку вищої освіти України, її зміст, технології навчання, методи формування системного професійного мислення, засоби підготовки широкопрофільного фахівця ХХІ ст. та виховання гармонічної, креативної та гуманістичної особи.

Практичні –формувати практичні навички роботи студентів зі спеціальною літературою, орієнтувати їх на інтенсивну роботу, критичне осмислення здобутих знань, ознайомити з основними методиками викладання дисциплін туризму у вищих навчальних закладах.

1.3. Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні отримати, у результаті вивчення навчальної дисципліни:

загальні компетентності: Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу; здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях; здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел; здатність до адаптації та дії в новій ситуації; здатність розробляти та управляти проектами; здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт; визначеність і наполегливість щодо поставлених завдань і взятих обов’язків.

фахові компетентності: Здатність до уявлення про сучасний стан та перспективи розвитку професійної діяльності, тенденції розвитку вищої освіти України, її зміст, технології навчання, методи формування системного професійного мислення, засоби підготовки широкопрофільного фахівця ХХІ ст. та виховання гармонічної, креативної та гуманістичної особи; здатність до критичного осмислення здобутих знань, володіння основними методиками викладання дисциплін туризму у вищих навчальних закладах

На вивчення навчальної дисципліни відводиться __180__ години__6___ кредитів ЄКТС.