Рекламний менеджмент дає змогу підприємству, що використовує знання професіоналів з рекламного бізнесу, швидко реагувати на зміни ринкової ситуації, уживати відповідних заходів для нейтралізації конкурентів, коригувати свою діяльність згідно зі змінами вимог покупців.

У результаті вивчення дисципліни студент повинен знати:

- які завдання організації вирішує рекламний менеджмент;

- практичні методи, технології і прийоми реклами;

- прийоми роботи із засобами масової комунікації та інформації;

- повинен знати і використовувати прийоми впливу на масову та спеціалізовані аудиторії, а також представляти всі нюанси взаємин з конкретним індивідом;

- представляти роль і місце рекламного менеджменту в маркетинговій і конкурентних стратегіях фірми;

- знати кодекс професійної поведінки та етики реклами , правові аспекти рекламної діяльності, Закон України «Про рекламу».

У результаті вивчення дисципліни студент повинен  вміти:

- ставити і вирішувати стратегічні завдання рекламного менеджменту;

- структурувати мету і виробляти в рамках базової стратегії функціональні стратегії рекламної компанії, а також вміти користуватися мікростратегіямі на рівні операцій;

- володіти арсеналом комунікаційних технологій, у тому числі майстерністю журналістики, редагуванням, ораторським і дизайнерським мистецтвом, методами спілкування;

- застосовувати отримані знання та навички в практичній роботі, в тому числі формувати і впливати на громадську думку, враховувати суспільний настрій, структурувати аудиторію, позиціонувати організацію та її продукцію, грамотно підбирати персонал.