Рекламний менеджмент дає змогу підприємству, що використовує знання
професіоналів з рекламного бізнесу, швидко
реагувати на зміни ринкової ситуації, уживати відповідних заходів для нейтралізації конкурентів, коригувати свою
діяльність згідно зі змінами вимог покупців.
У результаті вивчення дисципліни студент повинен знати:
- які завдання організації вирішує рекламний менеджмент;
- практичні методи, технології і прийоми реклами;
- прийоми роботи із засобами масової комунікації та інформації;
- повинен знати і використовувати прийоми впливу на масову та спеціалізовані аудиторії, а також представляти всі нюанси взаємин з конкретним індивідом;
- представляти роль і місце рекламного менеджменту в маркетинговій і конкурентних стратегіях фірми;
- знати кодекс професійної поведінки та етики реклами , правові аспекти рекламної діяльності, Закон України «Про рекламу».
У результаті вивчення дисципліни студент повинен вміти:
- ставити і вирішувати стратегічні завдання рекламного менеджменту;
- структурувати мету і виробляти в рамках базової стратегії функціональні стратегії рекламної компанії, а також вміти користуватися мікростратегіямі на рівні операцій;
- володіти арсеналом комунікаційних технологій, у тому числі майстерністю журналістики, редагуванням, ораторським і дизайнерським мистецтвом, методами спілкування;
- застосовувати отримані знання та навички в практичній роботі, в тому числі формувати і впливати на громадську думку, враховувати суспільний настрій, структурувати аудиторію, позиціонувати організацію та її продукцію, грамотно підбирати персонал.
- Викладач: Зеркаль Анастасія
- Викладач: Лифар Владислава