Програма вивчення навчальної дисципліни «Методологія і організація наукових досліджень» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки ___магістр__ спеціальності 242 «Туризм»; освітня програма (спеціалізація) __«Туризмознавство»_.

Предметом вивчення  навчальної дисципліни є _форми, методи та інструментарій наукових досліджень

 Міждисциплінарні зв’язки: _«Методика викладання у ВНЗ», «Організація екскурсійних послуг», «Туроперейтинг», «Ринок туристичних послуг», «Технологія туристської діяльності», «Технологія готельної справи» та ін.

 Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів:

1. Основи методології наукових досліджень в туристській галузі.

2. Оформлення результатів наукових досліджень.

 1. Мета та завдання навчальної дисципліни

1.1. Метою викладання навчальної дисципліни «Методологія і організація наукових досліджень» є формування навичок наукової роботи на основі оволодіння сучасними методами та методиками наукових досліджень_

1.2. Основними завданнями вивчення дисципліни «Методологія і організація наукових досліджень» є:

Методичні – ознайомити студентів з основними положеннями методології і організації наукових досліджень;

Пізнавальні – формувати навички користування основними методиками досліджень;

Практичні – формувати практичні навички роботи студентів зі спеціальною літературою, орієнтувати їх на інтенсивну роботу, критичне осмислення здобутих знань, ознайомити з основними методиками організації наукових досліджень.

1.3. Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні отримати, у результаті вивчення навчальної дисципліни:

загальні компетентності: Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу; здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях; здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел; здатність до адаптації та дії в новій ситуації; здатність розробляти та управляти проектами; здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт; визначеність і наполегливість щодо поставлених завдань і взятих обов’язків.

фахові компетентності: Здатність здійснювати комплексне оцінювання ефективності впровадження інновацій в туристичному бізнесі; вміння обґрунтувати необхідність застосування методів прогнозування і планування нововведень; здатність застосовувати сучасні методи дослідження інноваційного потенціалу туристичних підприємств та оцінювати ефективність від їх впровадження; здатність до проведення наукових досліджень, застосовувати їх результати, проводити консультативну роботу з питань організації туристичної діяльності.

На вивчення навчальної дисципліни відводиться __150__ години__5___ кредитів ЄКТС.