Мета вивчення навчальної дисципліни:

Формування у студентів системи теоретичних знань і практичних навичок щодо стимулювання збуту в торговельній мережі; створення конкурентних переваг магазину й окремих торговельних марок; формування прихильності споживачів до магазину, збільшення кількості лояльних і нових покупців; удосконалення рекламно комунікаційної політики торговельної мережі; вплив на поведінку споживачів.

Завдання вивчення дисципліни:

- опанування основних засад організації управління продажами із застосуванням інструментів мерчандайзингу;

- формування теоретичних та практичних підходів та методичного інструментарію реалізації основних принципів і концепцій мерчандайзингу;

- набуття практичних навичок планування зовнішнього вигляду магазину та прилеглої території, а також внутрішнього простору та викладки товарів у торговому залі;

- отримання знань та навичок із розробки та обґрунтування управлінських рішень щодо організації системи мерчандайзингу роздрібних та виробничих/збутових підприємств.

– набуття навичок аналізу чинників, що впливають на поведінкові реакції споживачів в часі і просторі торговельної зали.