Мета вивчення навчальної дисципліни:
Формування у студентів системи теоретичних знань і практичних навичок щодо стимулювання збуту в торговельній мережі; створення конкурентних переваг магазину й окремих торговельних марок; формування прихильності споживачів до магазину, збільшення кількості лояльних і нових покупців; удосконалення рекламно комунікаційної політики торговельної мережі; вплив на поведінку споживачів.
Завдання вивчення дисципліни:
- опанування основних засад організації управління продажами із застосуванням інструментів мерчандайзингу;
- формування теоретичних та практичних підходів та методичного інструментарію реалізації основних принципів і концепцій мерчандайзингу;
- набуття практичних навичок планування зовнішнього вигляду магазину та прилеглої території, а також внутрішнього простору та викладки товарів у торговому залі;
- отримання знань та навичок із розробки та обґрунтування управлінських рішень щодо організації системи мерчандайзингу роздрібних та виробничих/збутових підприємств.
– набуття навичок аналізу чинників, що впливають на поведінкові реакції споживачів в часі і просторі торговельної зали.
- Викладач: Зеркаль Анастасія
- Викладач: Соколова Юлія