Програма вивчення навчальної дисципліни «Маркетингова товарна політика машинобудівного підприємства» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки бакалавр спеціальності 133 «Галузеве машинобудування»», освітня програма «Колісні та гусеничні транспортні засоби».

Предметом вивчення навчальної дисципліни є закономірності і методи визначення, створення та підтримування конкурентоспроможної товарної пропозиції машинобудівного підприємства.

Метою вивчення дисципліни є формування у майбутніх фахівців системи спеціальних знань та навичок маркетингового планування продукту, формування та ефективного управління товарною політикою сучасного машинобудівного підприємства та розроблення товарів і послуг ринкової новизни.

Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів:

1. Товар в маркетинговій діяльності машинобудівного підприємства. Система ринкових характеристик товару в машинобудуванні.

2. Зміст, складові й особливості сучасного ринку товарів і послуг машинобудівної галузі. Управління продуктом у системі маркетингу.

Основними завданнями вивчення дисципліни «Маркетингова товарна політика машинобудівного підприємства» є набуття компетентностей на основі засвоєння основних теоретичних положень маркетингової товарної політики організації та придбання необхідних практичних навичок щодо принципів та методів планування асортименту машинобудівної продукції, оптимізації товарної політики, підходів до розробки нової продукції, визначення якості та конкурентоспроможності товару, вивчення сучасних підходів до розробки упаковки і марочної політики.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати загальні компетентності:

загальні компетентності:

ЗК2. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

ЗК4. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.

ЗК5. Здатність генерувати нові ідеї (креативність).

ЗК9. Здатність мотивувати людей та рухатися до спільної мети.

ЗК11. Здатність працювати в команді.

фахові компетентності:

ФК3. Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт.

ФК4. Здатність втілювати інженерні розробки у галузевому машинобудуванні з урахуванням технічних, організаційних, правових, економічних та екологічних аспектів за усім життєвим циклом машини: від проектування, конструювання, експлуатації, підтримання працездатності, діагностики та утилізації.

ФК6. Здатність оцінювати техніко-економічну ефективність типових систем та їхніх складників на основі застосовування аналітичних методів, аналізу аналогів та використання доступних даних.

ФК9. Здатність здійснювати комерційну та економічну діяльність у сфері галузевого машинобудування

ФК10. Здатність розробляти плани і проекти у сфері галузевого машинобудування за невизначених умов, спрямовані на досягнення мети з урахуванням наявних обмежень, розв’язувати складні задачі і практичні проблеми підвищування якості продукції та її контролювання.

РН1 Знання і розуміння засад технологічних, фундаментальних та інженерних наук, що лежать в основі галузевого машинобудування відповідної галузі.

РН5 Аналізувати інженерні об’єкти, процеси та методи.

РН7 Готувати виробництво та експлуатувати вироби, застосовуючи автоматичні системи підтримування життєвого циклу.

РН9 Обирати і застосовувати потрібне обладнання, інструменти та методи.

РН13 Розуміти структури і служб підприємств галузевого машинобудування.

На вивчення навчальної дисципліни відводиться __90______ годин(и)______3___ кредити(ів) ЄКТС.