Метою викладання навчальної дисципліни «Інтернет-виробництво (контент, продукт, промоція)» є вивчення студентами-журналістами основ роботи з Інтернетом, специфікою функціонування мережі, ознайомлення зі світовими та українськими інтернет-виданнями як засобами масової комунікації, набуття навичок практичного володіння доступними в мережі Інтернет засобами комунікації, опанування журналістських жанрів інтернет-ЗМІ.

Основними завданнями вивчення дисципліни  є

-          ознайомити студентів з основними принципами функціонування мережі інтернет;

-          сформувати у студентів навички самостійної роботи з мережевими засобами масової комунікації;

-          поінформувати студентів про види, головні завдання інтернет-видань, їх основні риси та спеціалізацію;

-          ознайомити студентів із переліком інтернет-видань, структурою, напрямками роботи мережевих видань, особливостями локальних та світових комп’ютерних мереж;

- навчити майбутніх журналістів володіти механізмом пошуку джерел інформації та застосування її в Інтернеті;

- сформувати у студентів навички ідентифікації, аналізу та самостійного створення журналістських творів різних жанрів для інтернет-медіа;

-   підготувати спеціалістів у галузі онлайнової журналістики.

Студентам варто вивчити саме цю навчальну дисципліну, оскільки майбутні працівники засобів масової комунікації  повинні знати основні принципи створення та жанри матеріалів для інтернет-медіа.

Предметом вивчення навчальної дисципліни є вербальний та візуальний контент інтернет-медіа, його жанри, етапи підготовки та стратегії просування.

Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні у результаті вивчення навчальної дисципліни отримати такі компетентності:

Загальні компетентності:

Знання української літературної мови, ділового (професійного) дискурсу на рідній мові.

Здатність розуміти журналістику як соціальний інститут, мета якого забезпечити всебічне й об'єктивне інформування всіх суб'єктів суспільного життя про соціальну дійсність.

Здатність розуміти й усвідомлювати особливості творчого характеру журналістської праці.

Здатність і готовність створювати оригінальні журналістські твори (за видами ЗМІ).

 

Фахові компетентності:

Здатність визначати й розуміти особливості розвитку української журналістики на основі знань про національну й світову історію, теорію й практику журналістики, уміння використовувати ці знання в професійній діяльності.

Здатність створювати різножанровий і різноформатний вербальний, візуальний, аудіальний журналістський продукт, спираючись на  набуті знання, уміння і навички з теорії, методики і практики  журналістської творчості (за видами ЗМІ). 

Знання специфіки Інтернет-журналістики в контексті розвитку електронних ЗМІ, особливостей функціонування віртуальної редакції  інтернет-медіа.