Метою викладання навчальної
дисципліни «Інтернет-виробництво (контент, продукт, промоція)» є вивчення
студентами-журналістами основ роботи з Інтернетом, специфікою функціонування
мережі, ознайомлення зі світовими та українськими інтернет-виданнями як
засобами масової комунікації, набуття навичок практичного володіння доступними
в мережі Інтернет засобами комунікації, опанування журналістських жанрів
інтернет-ЗМІ.
Основними завданнями вивчення дисципліни є
- ознайомити студентів з основними принципами функціонування мережі інтернет;
- сформувати у студентів навички самостійної роботи з мережевими засобами масової комунікації;
- поінформувати студентів про види, головні завдання інтернет-видань, їх основні риси та спеціалізацію;
- ознайомити студентів із переліком інтернет-видань, структурою, напрямками роботи мережевих видань, особливостями локальних та світових комп’ютерних мереж;
- навчити майбутніх журналістів володіти механізмом пошуку джерел інформації та застосування її в Інтернеті;
- сформувати у студентів навички ідентифікації, аналізу та самостійного створення журналістських творів різних жанрів для інтернет-медіа;
- підготувати спеціалістів у галузі онлайнової журналістики.Студентам варто вивчити саме цю навчальну дисципліну, оскільки майбутні працівники засобів масової комунікації повинні знати основні принципи створення та жанри матеріалів для інтернет-медіа.
Предметом вивчення навчальної дисципліни є вербальний та візуальний контент інтернет-медіа, його жанри, етапи підготовки та стратегії просування.
Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні у результаті вивчення навчальної дисципліни отримати такі компетентності:
Загальні компетентності:
Знання української літературної мови, ділового (професійного) дискурсу на рідній мові.
Здатність розуміти журналістику як соціальний інститут, мета якого забезпечити всебічне й об'єктивне інформування всіх суб'єктів суспільного життя про соціальну дійсність.
Здатність розуміти й усвідомлювати особливості творчого характеру журналістської праці.
Здатність і готовність створювати оригінальні журналістські твори (за видами ЗМІ).
Фахові компетентності:
Здатність визначати й розуміти особливості розвитку української журналістики на основі знань про національну й світову історію, теорію й практику журналістики, уміння використовувати ці знання в професійній діяльності.
Здатність створювати різножанровий і різноформатний вербальний, візуальний, аудіальний журналістський продукт, спираючись на набуті знання, уміння і навички з теорії, методики і практики журналістської творчості (за видами ЗМІ).
Знання специфіки Інтернет-журналістики в контексті розвитку електронних ЗМІ, особливостей функціонування віртуальної редакції інтернет-медіа.- Викладач: Тонкіх Ірина