Мета:
– є формування у студентів теоретичних знань і практичних навичок з проблем фінансових аспектів ціноутворення в межах діючого законодавства. Навчальний матеріал ґрунтується на положеннях економічної теорії, мікроекономіки, макроекономіки, наукових розробок вітчизняних та закордонних вчених, законах та нормативно-правових актах сучасної національної економіки.
Завдання навчальної дисципліни:
– вивчення теоретичних, організаційно-правових та практичних засад політики ціноутворення в управлінській діяльності, засадничі моменти ціноутворення, базові підходи до встановлення ціни;
– виявлення структурних компонентів ціни та видів цін в сучасних умовах;
– розкриття методів аналізу факторів ціноутворення та вибору оптимальної цінової стратегії;
– визначення функції попиту на товар, вимірювання еластичності попиту;
– виявлення особливостей психологічного сприйняття цін споживачами;
– вивчення системи методів ціноутворення;
– розкриття технікою управління зміною цін і методологія аналізу фінансових наслідків цінових змін;
– вивчення встановлення цін з урахуванням взаємозв’язку між товарами;
– відстеження переваг і вад застосування ціноутворення зі знижками.
Оволодіння дисципліною «Фінансові основи ціноутворення» дозволить майбутнім бакалаврам розвинути фінансове мислення, здобути навички творчого використання основних підходів та інструментарію аналізу фінансово-економічних явищ і процесів, вміння інтерпретувати отримані результати, обґрунтовувати та брати відповідальність за професійні рішення.
- Учитель: Ірина Пахомова