Програма вивчення нормативної навчальної дисципліни «Диференціальна діагностика та логопрофілактика мовленнєвих порушень у дітей раннього віку » складена  відповідно до освітньо-професійної програми підготовки магістр спеціальності 016 «Спеціальна освіта».

Метою викладання навчальної дисципліни «Диференціальна діагностика та логопрофілактика мовленнєвих порушень у дітей раннього віку» є формування у студентів теоретико-методологічних знань щодо виявлення й відмежування порушень мовленнєвого розвитку  у дітей раннього віку та  логопрофілактика, виправлення  мовленнєвих порушень за допомогою  методик корекційного впливу,  а також  формування професійних компетентностей в області диференціальної діагностики  обстеження, абілітації  та корекційно-розвиткового  навчання осіб з особливими освітніми потребами.

Завдання вивчення дисципліни:

1) створити у студентів системні уявлення про сутність і теоретичні основи логопедичного обстеження дітей  раннього віку;

2) сформувати у студентів вміння враховувати загальні та специфічні закономірності становлення і розвитку мовленнєвої функції у дітей;

3) систематизувати та поглибити знання студентів  щодо виявлення й відмежування порушеного мовленнєвого розвитку та провідних напрямків виправлення порушень мовлення за допомогою педагогічних методик корекційного впливу;

4) створити умови для оволодіння студентами логопедичними технологіями диференціальної  діагностики, абілітації та логопрофілактики мовленнєвих порушень у дітей раннього віку;

5) навчити студентів  аналізувати і оцінювати результати діагностичного обстеження та проведеної корекційної роботи.

Навчання ведеться на двох платформах: 

https://classroom.google.com/u/0/c/OTIwODYzNDc5OTda  

https://us04web.zoom.us/j/4802873620?pwd=OWtjMGs2eDBPU3NpWStuNVcwUmRkZz09