Програма вивчення нормативної навчальної дисципліни «Рекреаційні комплекси» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки _бакалавр_ спеціальності 242 «Туризм»; освітня програма (спеціалізація) «Туризмознавство».

 Предметом вивчення  навчальної дисципліни є архітектурно-планувальна організація рекреаційного комплексу і організація внутрішнього простору рекреаційної установи.

Міждисциплінарні зв’язки: Вивчення дисципліни «Рекреаційні комплекси» пов’язано з вивченням таких дисциплін як «Міжнародний туризм», «Рекреаційна географія», «Рекреалогія» та ін._

Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів:

1. Еволюція архітектурного середовища відпочинку.

2. Планувальна організація рекреаційних утворень.

 1. Мета та завдання навчальної дисципліни

1.1. Метою викладання навчальної дисципліни «Рекреаційні комплекси» є поступовий перехід від вивчення рекреаційної території, її архітектурно-планувальної організації, до архітектурно-планувальної організації рекреаційного комплексу і організації внутрішнього простору рекреаційної установи.

1.2. Основними завданнями вивчення дисципліни “Рекреаційні комплекси” є:

Методичні –  засвоєння навчаль-ного матеріалу студентами;

Пізнавальні – вивити теоретичні основи історії розвитку рекреаційної архітектури, визнаати особливості кожного архітектурного стилю, вивити поняття рекреаційних утворень по таксономичним и типологічним ознакам.

Практичні – формувати практичних навичок роботи студентів класифікувати рекреаційні комплекси на основі містобудівних і соціально-економичних факторів; наводити приклади найбільш яскравих пам’ятників архітектури різних часів; будувати схеми планувального рішення приміщень різних призначень.

1.3. Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні отримати, у результаті вивчення навчальної дисципліни:

загальні компетентності: Здатність до застосовування загальнонаукових та фундаментальних знань, розуміння предметної області і професії; здатність до до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел; здатність до сприйняття культури та звичаїв інших країн і народів, толерантного ставлення до національних, расових, конфесійних відмінностей, здібність до міжкультурних комунікацій у туристичній сфері; здатність до адаптації та дії в новій ситуації; визначеність і наполегливість щодо поставлених завдань і взятих обов’язків.

фахові компетентності: Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях; розуміти особливостей розміщення та використання рекреаційних ресурсів за регіонами світу, оцінювати туристичний потенціал з урахуванням потреб різних категорій споживачів та видів туризму.

 На вивчення навчальної дисципліни відводиться __120___ години/___4___ кредитів ECTS.