ГАЛУЗЬ ЗНАНЬ 07 «Управління та адміністрування»

СПЕЦІАЛЬНІСТЬ 075 «Маркетинг»

ОСВІТНЯ ПРОГРАМА «Маркетинг»

Мета: надання здобувачам вищої освіти знань, щодо системи, методів та алгоритмів аналізу внутрішнього і зовнішнього бізнес-середовища підприємства, формування знання щодо організації проведення маркетингових досліджень, кількісних та якісних методів збирання інформації

 

Завдання: вивчення категорій, методик та алгоритмів маркетингових досліджень; набуття здобувачами вищої освіти навичок творчого пошуку резервів удосконалення маркетингової діяльності підприємств за результатами проведених досліджень


У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати

загальні компетентності:

ЗК1 здатність приймати обґрунтовані рішення;

ЗК2 здатність генерувати нові ідеї (креативність);

ЗК 5. Навички міжособистісної взаємодії;

ЗК 6. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.

 

фахові компетентності:

СК1 здатність логічно і послідовно відтворювати та застосовувати знання з найновіших теорій, методів і практичних прийомів маркетингу;

СК4. Здатність застосовувати творчий підхід до роботи за фахом;

СК5. Здатність до діагностування маркетингової діяльності ринкового суб’єкта, здійснення маркетингового аналізу та прогнозування.

 

додаткові фахові компетентності професійного спрямування :

СКП 4. Здатність розробляти та втілювати в життя заходи, спрямовані на формування позитивного споживчого досвіду в каналах розподілу продукції.

 

очікувані програмні результати навчання:

РН1 знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і
практичні прийоми маркетингу;

РН2 вміти адаптовувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб’єкта;

РН8 використовувати  методи  міжособистісної  комунікації  в ході вирішення колективних задач, ведення переговорів, наукових дискусій у сфері маркетингу;

РН14 формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини з іншими суб’єктами ринку.

 

програмні результати навчання спеціалізації:

РНС 1.4 Використовувати теоретико-практичні підходи до організації маркетингової політики розподілу та формування оптимальних каналів розподілу товарів