ГАЛУЗЬ ЗНАНЬ 07 «Управління та адміністрування»
СПЕЦІАЛЬНІСТЬ 075 «Маркетинг»
ОСВІТНЯ ПРОГРАМА «Маркетинг»
Мета: надання здобувачам вищої освіти знань, щодо системи, методів та алгоритмів аналізу внутрішнього і зовнішнього бізнес-середовища підприємства, формування знання щодо організації проведення маркетингових досліджень, кількісних та якісних методів збирання інформації
Завдання: вивчення категорій, методик та алгоритмів маркетингових досліджень; набуття здобувачами вищої освіти навичок творчого пошуку резервів удосконалення маркетингової діяльності підприємств за результатами проведених досліджень
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати
загальні компетентності:
ЗК1 здатність приймати обґрунтовані рішення;
ЗК2 здатність генерувати нові ідеї (креативність);
ЗК 5. Навички міжособистісної взаємодії;
ЗК 6. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
фахові компетентності:
СК1 здатність логічно і послідовно відтворювати та застосовувати знання з найновіших теорій, методів і практичних прийомів маркетингу;
СК4. Здатність застосовувати творчий підхід до роботи за фахом;
СК5. Здатність до діагностування маркетингової діяльності ринкового суб’єкта, здійснення маркетингового аналізу та прогнозування.
додаткові фахові компетентності професійного спрямування :
СКП 4. Здатність розробляти та втілювати в життя заходи, спрямовані на формування позитивного споживчого досвіду в каналах розподілу продукції.
очікувані програмні результати навчання:
РН1 знати і вміти застосовувати у
практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і
практичні прийоми маркетингу;
РН2 вміти адаптовувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб’єкта;
РН8 використовувати методи міжособистісної комунікації в ході вирішення колективних задач, ведення переговорів, наукових дискусій у сфері маркетингу;
РН14 формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини з іншими суб’єктами ринку.
програмні результати навчання спеціалізації:
РНС 1.4 Використовувати теоретико-практичні підходи до організації маркетингової політики розподілу та формування оптимальних каналів розподілу товарів