Мета курсу − формування теоретичних знань і практичних навичок зі збору кон'юнктурної інформації, аналітичного опрацювання даних економічних оглядів, поглиблене вивчення особливостей методології і набуття практичного досвіду організації та проведення моніторингу світового ринку готельних і ресторанних послуг; використання сучасних методик для здійснення моніторингу та прогнозування коливання попиту та пропозиції на світовому ринку готельних і ресторанних послуг з метою прийняття адекватних економічній ситуації підприємницьких рішень..

Завдання: Методичні – викласти теоретичні основи та методологічні особливості застосування системного підходу у вивченні світового ринку готельних та ресторанних послуг.

Пізнавальні – сформувати уявлення про сучасний стан світового ринку готельних та ресторанних послуг. Викласти основи характеристики видів моніторингу туристичного ринку за масштабом охоплення (макро- і мікрорівень). Виокремити глобальні й регіональні проекти моніторингу світового ринку готельних та ресторанних послуг, інтеграційні процеси моніторингу щодо управління туристичним підприємством.

Практичні – ознайомити студентів із сучасними методами моніторингу світового ринку готельних та ресторанних послуг: показники моніторингу (кореляційно-регресійний аналіз, кластерний аналіз, спільний аналіз, аналіз часових рядів).