Мета: формування у студентів знань ділової термінології, мови ділових паперів, етикету усного і письмового ділового спілкування; формування і розвиток практичних навичок, спрямованих на спілкування діловою іноземною мовою у сфері бізнесу та надання психологічних послуг.

 Завданнязасвоєння лексичного і граматичного матеріалу, ділової термінології в межах тем ділової іноземної мови, оволодіння вмінням застосовувати знання з ділової іноземної  мови  в ситуаціях професійної галузі. Формування і розвиток лінгвістичних знань сфери бізнесу також включає знання звичаїв і традицій ведення бізнесу в різних культурах та вплив міжкультурних відмінностей на розуміння між діловими партнерами, успішність в досягненні комунікативної мети в ситуаціях ділового професійного спілкування. 

 У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати

загальні компетентності: знання базової ділової термінології та ділової термінології в галузі сервісних індустрій, граматичних явищ, притаманних усному діловому стилю і текстам ділового змісту, знання стилістичних особливостей, кліше, структури ділових паперів, зокрема листів, етикету спілкування з колегами і клієнтами, фонової інформації соціокультурного і країнознавчого змісту; 

фахові компетентності: вміння вживати ділову термінологію, застосовувати знання ділового етикету в ситуаціях ділової професійної комунікації, читати і розуміти тексти економічного змісту, тексти галузевих журналів, отримувати потрібну інформацію з публіцистичних та економічних джерел, робити переказ і коментувати отриману під час читання інформацію, вести діалоги та бесіди з клієнтами і партнерами в ситуаціях професійної галузі, виступати з презентацією або звітом.

 Очікувані програмні результати навчання: досягнення поставлених цілей шляхом виконання зазначених вище завдань та набуття в процесі навчання ділової іноземної мови мовних професійних знань і навичок; вміння застосовувати набуті знання на практиці і в подальшій роботі; вміння ефективно застосовувати знання мови й етикету спілкування для досягнення комунікативних цілей у професійній галузі; постійне самовдосконалення, відкритість новим ідеям, розширення і збагачення мовного і культурного світогляду.   

Змістовий модуль 1. Культура ділового спілкування.

 Тема 1. Кар’єра, робота, пошук роботи. Етикет спілкування прохання і пропозиції. Телефонні штампи. Ділова розмова по телефону. Призначення зустрічі.  Модальні дієслова для вираження можливості, прохання і пропозиції. Працевлаштування: резюме і супровідний лист.

Тема 2. Продаж онлайн. Ділові комерційні терміни і словосполучення. Інтерв’ю з фахівцем онлайн торгівлі. Модальні дієслова на вираження обов’язку, потреби, поради. Переговори: досягнення згоди, підписання угоди. Етапи переговорів. Драматизація переговорів. 

Тема 3. Компанії. Термінологія опису роботи компанії. Причини успіху компаній. Теперішні часи в бізнес контексті. Читання веб сайту компанії. Презентація компанії: слухання, виконання вправ, засвоєння структури і мовних кліше. Складання тексту і презентація однієї з компаній.

Тема 4. Великі ідеї в бізнесі. Усталені фрази з дієсловами та іменниками. Аудіювання тексту про генерування і розвиток нових ідей. Читання і обговорення тексту про три великі ідеї впроваджені в життя. Минулі часи в бізнес контексті. Успішні зустрічі. Ситуації успішних зустрічей.

Тема 5. Стрес на роботі. Управління стресом. Аудіювання інтерв’ю з фахівцем з питань стресу і виконання серії вправ. Причини стресу. Чоловіки і жінки в стресових ситуаціях. Стресові професії. Минулий простий і теперішній довершений часи у бізнес контексті. Участь в дискусіях.

Тема 6. Розваги в бізнесі. Корпоративна гостинність. Пригощання їжею і напоями. Словотворення. Складні слова. Привітання і короткі розмови. Читання і обговорення корпоративної гостинності в Японії. Організація конференції. Повторення пройденого. 

 Змістовий модуль 2. Світ бізнесу.

 Тема 7. Маркетинг. Маркетингова термінологія. Маркетинговий процес. Аудіювання інтерв’ю про успішний маркетинг. Питальні речення. Порядок слів у питальних реченнях. Обмін інформацією по телефону. Е-листи. Доповідні записки.

Тема 8. Планування в бізнесі. Способи планування. Секрети успішного планування. Говоримо про плани на майбутнє. Форми вираження майбутнього в бізнес контексті. Ділові зустрічі: перебивання і прояснення складних питань. 

Тема 9. Менеджмент. Управління людьми. Гарні менеджери. Дієслова з прийменниками. Нові терміни і словосполучення. Менеджмент в різних країнах і культурах. Непряма мова. Тренування навичок спілкування про вільний час і розваги. Листи керівникам і від керівництва.

Тема 10. Конфлікт. Контролювання конфліктної ситуації. Ведення переговорів у різних культурах. Форми словотвору. Умовні підрядні речення в бізнес контексті. Переговори: маємо справу з конфліктною ситуацією. Вирішення проблем.

Тема 11. Новий бізнес. Відкриття власної фірми. Економічні терміни. Читання і переказ тексту про розвиток нової галузі. Підрядні речення часу. Числівники та їх вживання в діловому контексті. Читання і переклад звіту з цифровими показниками.

Тема 12. Продукти, товари. Опис продуктів. Запуск нового продукту на ринок. Аудіювання тематичних текстів і виконання вправ до них. Пасивні форми дієслів у діловому тексті. Презентація продукту. Задоволення потреб клієнта. Повторення пройденого.