Процес вивчення та аналізу світового ринку послуг, у т.ч. туристичних послуг, досить складний, що зумовлюється впливом сукупності чинників та умов, які постійно змінюються і є різними за своєю природою, тривалістю та напрямом впливу. Засвоїв курс «Моніторинг світового ринку туристичних послуг», студент повинен знати:

- загальний взаємозв'язок процесів і явищ у світовій економіці та їх вплив на кон'юнктуру ринку туристичних послуг; кількісні та якісні характеристики основних ринкових процесів; основні ознаки та особливості світового ринку туристичних послуг;

- загальні та специфічні методи кон'юнктурного аналізу та прогнозу світового ринку туристичних послуг.

Студент повинен вміти:

- забезпечити постійне і безупинне спостереження за кон'юнктурою світового ринку туристичних послуг;

- інтерпретувати зміни економічної кон'юнктури на світовому ринку туристичних послуг з урахуванням принципів системності, цілеспрямованості, безперервності, комплексності, гнучкості;

- охарактеризувати вектор і швидкість зміни основних параметрів світового ринку туристичних послуг;

- виявити причинно-наслідкові зв'язки у розвитку кон'юнктури світового ринку туристичних послуг;

- сформулювати висновки щодо перспектив розвитку світового ринку туристичних послуг.

Студент повинен набути навички:

- систематичної роботи з різноманітними джерелами кон'юнктурної інформації щодо світового ринку туристичних послуг;

- збору і накопичення кон'юнктурної інформації щодо світового ринку туристичних послуг;

- використання кон'юнктурних показників та індикаторів для аналізу та оцінки стану ринкової ситуації у готельно-ресторанній справі;

- складання звітів за результатами дослідження кон'юнктури світового ринку туристичних послуг, оглядів кон'юнктури, аналітичних довідок та інших документів.

Знання, отримані при вивченні дисципліни, сприятимуть більш якісному освоєнню фахових дисциплін, підготовці наукових статей та здійсненню досліджень в дипломних кваліфікаційних роботах.