Мета:  формування у студентів комплексу теоретичних знань і практичних умінь з проектування процесів обслуговування туристів і укладання угод із постачальниками туристських послуг.

Завдання: Методичні – викласти теоретичні основи та методологічні особливості застосування системного підходу у вивченні технологічного процесу туристичної діяльності.

Пізнавальні – сформувати уявлення про структуру туристичного ринку. Викласти основні теорії взаємовідносин суб’єктів туристичного ринку, висвітлити принципи, методи оцінки діяльності туристичних підприємств. Виокремити роль договірних відносин між туристичними підприємствами.

Практичні – формувати практичні навички роботи студентів зі спеціальною літературою, орієнтувати їх на інтенсивну роботу, критичне осмислення здобутих знань, ознайомити з основними нормативно-законодавчими актами регулювання туристичного ринку України.