e-mail: eav.nuzp@gmail.com

Лекції та іспити в Zoom:

https://mail.zntu.edu.ua/SRedirect/9BBE9F25/us05web.zoom.us/j/82489233010?pwd=azREcmVONjFVVlpKZHNjNHlCSnY2QT09

Идентификатор конференции: 824 8923 3010

Код доступа: JPhZF3

Програма курсу

Системи автоматичного керування АД  ТА ЕУ

1. ПРИЗНАЧЕННЯ  СТРУКТУРА І ХАРАКТЕРИСТИКИ САК

1. Основні функції системи автоматичного керування (САК АД та ЕУ).

2. Які елементи входять у склад системи автоматичного керування і контроля.

3. Забезпечення керування запуском двигуна та його зупинкою. керування режимами роботи двигуна.

4. Забезпечення сталої роботи компресора, камери згоряння (КЗ) та форсажної камери (ФК) на сталих та перехідних режимах.

5. Запобігання перевищення параметрів двигуна вище гранично допустимих.

6.Забезпечення запуску форсажної камери.

7.Аварійне відключення форсажної камери.

8.Видача інформації у контрольно-перевіряльну та регулювальну апаратуру.

9.Інтегроване управління двигуном у складі системи керування  літака по командам з літакової СК.

10. Що таке система керування із повною відповідальністю.

10. Контроль несправності елементів САК. Оперативний контроль та діагностування.

11.Принципові схеми САК ТРДДФ. Основний регулятор.

12. Форсажний регулятор та агрегат управління соплом.

13. Датчики електронної частини. Блок комутації.

14. Автономний генератор. Резервний регулятор.

15. Агрегат керування механізацією двигуна.

16. Агрегат захисту від перевищення допустимих параметрів двигуна.

17. Датчики резервного регулятора. Виконуючі механізми.

18. Програми керування та точність їх виконання. Які параметри приймають у якості керуючих, що відображають тягу двигуна.

19. Маса, маса суха для системи автоматичного керування.

20. Параметри електроживлення.

21.Використоване паливо та його параметри на вході.

22.Питомі характеристики САК.

23. Стійкість відносно впливу зовнішніх факторів. Щляхи підвищення надійності САК.

24. Климатичне виконання апаратури.

25. Матеріал корпусів та ресурс агрегатів.

26. Показники надійності та ремонтопригодність САК. Експлуатаційна технологічність.

27.Техніко-економічні показники. Контролепригодність САК.

2 РОБОТА САК

28. Робота САК на режимах запуску. Характеристики та етапи запуску.

29. Робота САК на режимах зупинки.

30. Робота САК на основних режимах.

31. Включення у роботу форсажного контуру та його виключення.

32. Робота протипомпажної та протизривної системи.

 

 

ЕКЗАМЕНАЦІЙНІ БІЛЕТИ ДО КУРСУ

 Cистеми автоматичного керування АД  ТА ЕУ

Білет№1

1. Основні функції системи автоматичного керування (САК АД та ЕУ).

2. Які елементи входять у склад системи автоматичного керування і контроля.

3. Забезпечення керування запуском двигуна та його зупинкою. керування режимами роботи двигуна.

4. Забезпечення сталої роботи компресора, камери згоряння (КЗ) та форсажної камери (ФК) на сталих та перехідних режимах.

5. Запобігання перевищення параметрів двигуна вище гранично допустимих.

 

Білет№2

 

1.Забезпечення запуску форсажної камери.

2.Аварійне відключення форсажної камери.

3.Видача інформації у контрольно-перевіряльну та регулювальну апаратуру.

4.Інтегроване управління двигуном у складі системи керування  літака по командам з літакової СК.

5. Що таке система керування із повною відповідальністю.

 

Білет№3

 

1. Контроль несправності елементів САК. Оперативний контроль та діагностування.

2.Принципові схеми САК ТРДДФ. Основний регулятор.

3. Форсажний регулятор та агрегат управління соплом.

4. Датчики електронної частини. Блок комутації.

5. Автономний генератор. Резервний регулятор.

 

Білет№4

 

1. Агрегат керування механізацією двигуна.

2. Агрегат захисту від перевищення допустимих параметрів двигуна.

3. Датчики резервного регулятора. Виконуючі механізми.

4. Програми керування та точність їх виконання. Які параметри приймають у якості керуючих, що відображають тягу двигуна.

5.Маса, маса суха для системи автоматичного керування.

 

Білет№5

 

1. Параметри електроживлення.

2.Використоване паливо та його параметри на вході.

3.Питомі характеристики САК.

4. Стійкість відносно впливу зовнішніх факторів. Щляхи підвищення надійності САК.

5. Климатичне виконання апаратури.

Білет№6

 

1. Матеріал корпусів та ресурс агрегатів.

2. Показники надійності та ремонтопригодність САК. Експлуатаційна технологічність.

3.Техніко-економічні показники. Контролепригодність САК.

4. Робота САК на режимах запуску. Характеристики та етапи запуску.

5. Робота САК на режимах зупинки.

Білет№7

 

1. Робота САК на основних режимах.

2. Включення у роботу форсажного контуру та його виключення.

3. Робота протипомпажної та протизривної системи.

4. Робота САК АД на етапах запуску.

5. Забезпечення сталої роботи компресора, камери згоряння (КЗ) та форсажної камери (ФК) на сталих та перехідних режимах.