Мета: формування і розвиток у студентів знань і практичних навичок, спрямованих на професійне спілкування іноземною мовою в туристичній галузі, збагачення мовного і культурного світогляду майбутнього фахівця. У навчальному процесі також реалізуються загальноосвітні, пізнавальні та виховні цілі. Формування і розвиток лінгвістичних знань психології включає надання екстралінгвістичної інформації, тобто ознайомлення студентів із науковою, навчальною, історичною, країнознавчою, побутовою, та культурологічною тематикою.

 Завданнязасвоєння лексичного і граматичного матеріалу, термінології в межах тем психологічної сфери, оволодіння вмінням застосовувати іноземну мову іноземну  мову в пізнавальній та навчальній діяльності і в ситуаціях професійного спілкування.

 У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати

загальні компетентності: знання лексики тем психології на базі основних  підручників, граматики в контексті психології, професійної термінології, стилістичних особливостей мови різноманітних друкованих, мережевих та аудіовізуальних джерел, що необхідні для здійснення навчальної, пізнавальної та комунікативної діяльності, етикету спілкування з колегами і клієнтами, фонової інформації соціокультурного і країнознавчого змісту; 

фахові компетентності: вміння вести бесіду іноземною мовою, готувати усні і письмові повідомлення на професійно орієнтовані теми, читати і розуміти різножанрові тексти з автентичних джерел, отримувати потрібну інформацію з науково-популярних, навчальних та медійних джерел, робити переказ і коментувати отриману під час читання інформацію, вести діалоги та бесіди з клієнтами і партнерами в ситуаціях професійної галузі, виступати з презентацією або звітом.

 Очікувані програмні результати навчання: досягнення поставлених цілей шляхом виконання зазначених вище завдань та набуття в процесі навчання іноземної мови в галузі психології мовних професійних знань і навичок; вміння застосовувати набуті знання на практиці і в подальшій роботі; постійне самовдосконалення, відкритість новим ідеям, розширення і збагачення мовного, професійного і культурного світогляду. 

Змістовий модуль 1. Базові поняття психології. 

Тема 1. Психологія як навчальна дисципліна. Центральна та периферична нервова система.Формування навичок роботи з мережевим джерелом (сайт коледжу), з підручником з психології та з постером. Граматика: Особові займенники. вживання Present Simple та Continuous; вживання модальних дієслів на позначення  здатності, зобов'язань ( у теперішньому / майбутньому)

Тема 2. Робота мозку. Хімічні реакції організму та нервові реакції. Формування навичок роботи з підручником з психології, енциклопедичною статтею, з роздатковим матеріалом.Граматика: вживання Past Simple та Continuous, конструкція used to для передачі звичок та постійних станів у минулому; фразові дієслова.

Тема 3. Сприйняття та відчуття. Біологічні ритми. Свідомість. Формування навичок роботи з мережевим джерелом, брошурою, медіа матеріалами (на прикладі колонки порад). Граматика: вживання Present Perfect та Present Perfect Continuous; вживання модальних дієслів на позначення  дозволу або заборони.

Тема 4.  Пам'ять. НавчанняФормування навичок роботи з підручником з психології, науково-популярною публікацією та журнальною статтею. Граматика: вживання Past Perfect, повторення вживання часів групи SimpleContinuous та Perfect для вираження дії в теперішньому та минулому. вживання модальних дієслів на позначення 
здатності, зобов'язань та критики  ( у минулому).

Тема 5. Інтелект. Мова. Особистість. Формування навичок роботи навчальним планом, веб-сторінкою та  анкетою.  Граматика: способи передачі дії в майбутньому (Present Continuous, конструкція to be going to,  Future Simple); наказовий спосіб дієслова. 

Змістовий модуль 2. Школи та напрями психологічної думки. 

Тема 6. Емоції. Мотивація. Стрес та його подолання. Формування навичок роботи з висновками, цитатами та журнальною статтею.  Граматика: питальні речення та їх типи (загальне питання, спеціальне питання, розділове запитання); категорія числа та роду у іменника.

Тема 7. Психологічні напрями: структуралізм та  функціоналізм. Формування навичок роботи з брошурою, енциклопедичною статтею та постом в блозі.  Граматика: неособові форми дієслова (інфінітив, дієприкметник та герундій); кількісні та порядкові числівники (дати, дроби, проценти, математичні дії ).

Тема 8. Психологічні напрями: біхевіоризм, гештальтпсихологія та когнітивізм.  Формування навичок роботи з підручником з психології, конспектом лекції та науковою статтею.  Граматика: непряма мова (способи передачі стверджувальних, питальних та наказових речень), фразові дієслова.

Тема 9. Психологічні напрями: психодинамічна психологія, еволюційна психологія та   психогенетика. Формування навичок роботи з науковою статтею, мережевою енциклопедією та журнальною статтею .  Граматика: типи умовних речень; вживання артиклів (означений та неозначений артикль).

Тема 10.      Психологічні напрями: гуманістична психологія та психологія здоров’я. Науковий метод в психології. Формування навичок роботи з підручником з психології веб-сторінкою, та анотацією .  Граматика: Пасивний стан дієслова (Present Simple PassivePastSimple PassiveFuture Simple Passive, пасивний інфінітив). Прикметник та прислівник. 

Змістовний модуль 3. Психологічна практика, консультування та лікування. 

Тема 11. Психологія розвитку. Культурна психологія.  Формування навичок роботи зпідручником з психології, конспектом лекцій та науково-публіцистичною публікацією. Граматика: вживання модальних дієслів для вираження вірогідності чогось або впевненості; вживання прийменників часу, місця та напряму.

Тема 12. Соціальна психологія та особистість. Соціальна психологія та групи. Дослідження та психологічний експеримент. Формування навичок роботи з науково-популярною статтею, програмою дисципліни та веб-сторінкою. Граматика: сполучники; типи складнопідрядних речень; вживання артиклів з географічними назвами.

Тема 13. Дослідження та психологічний експеримент (продовження). Психологічні розлади.  Формування навичок роботи з рекламним текстом для журнальною статтею, об’явою про прийом на роботу та енциклопедичною статтею. Граматика: ступені порівняння прикметників

Тема 14. Психологічні та  психічні розлади. Формування навичок роботи з та рекомендаціями лікаря, підручником з психології та постером. Граматика:  

Тема 15. Лікування. Заява на працевлаштування та резюме. Кар’єрні можливості для психолога. Формування навичок роботи з об’явою про прийом на роботу, веб-сторінкою та брошурою. Граматика: використання часів дієслова в активному та пасивному станах; узгодження часів.