Програма вивчення навчальної дисципліни за вибором ЗВО “Оздоровчі рухливі ігри” складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів спеціальності 227 «Фізична терапія, ерготерапія» (освітня програма «Фізичнареабілітація»).

Предметом вивчення  навчальної дисципліни є отримання теоретичних знань і практичних навичок,  щодо підбору, організації і проведення оздоровчих рухливих ігор з дітьми різних вікових груп в урочних і позаурочних формах організації заняття з урахуванням стану здоров’я і підготовленості.

 Міждисциплінарні зв’язки: Вивчення дисципліни базується на дисциплінах: “Анатомія людини”,“Вступ до спеціальності”, “Основи гімнастики”, “Загальна теорія здоров’я”, “Педагогіка”; є базовою для дисциплін: “Теорія і методика фізичного виховання”, “Лікувально-оздоровче плавання”, “Виробнича практика”, “Терапевтичні вправи”, “Фізична терапія та ерготерапія в педіатрії і неонаталогії”, “Теорія і технології оздоровчо-рекреаційної рухової активності”, “Теорія і методика адаптивного фізичного виховання” та інші.

Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів:

1. Гра, як один із засобів оздоровлення та профілактики захворювань.

2. Особливості організації  і проведення оздоровчих рухливих ігор з дітьми різних вікових груп.