Мета: формування лінгвістичної, дискурсивної і мовленнєвої компетенції майбутнього фахівця туристичної галузі за умови інтегративного підходу до навчання, який включає: системний, когнітивний і термінологічний принципи загальної наукової методології; лінгвістичні методи стилістичного аналізу тексту; синтезу, реферування, інтерпретації тексту; літературознавчий і культурологічний підходи до освоєння явищ мови і культури.

Завдання: розвивати пізнавальні і творчі здібності, здатність до абстрактного мислення, висловлювання думки в діловому та науковому стилі, навчитися давати наукове теоретичне обґрунтування ідеям, а також працювати з інформаційними джерелами в бібліотеці або в Інтернеті. Навчання має бути зорієнтоване на практичне застосування здобутих знань у гуманітарній сфері, зокрема в сфері міжнародного туризму. У навчальному процесі реалізуються також виховні і розвиваючі цілі, спрямовані на мотивацію духовного і професійного самовдосконалення, стимуляцію творчості, збагачення світогляду, гармонійний розвиток сильної і успішної особистості майбутнього менеджера туризму.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати загальні компетентності: знання загальної ділової термінології та ділової професійної термінології, граматичних явищ, притаманних усному діловому стилю і текстам ділового змісту, знання стилістичних особливостей, кліше, структури професійних ділових паперів, зокрема листів, етикету спілкування з колегами і клієнтами, фонової інформації соціокультурного і країнознавчого змісту; фахові компетентності: вміння вірно і функціонально вживати ділову термінологію, застосовувати знання ділового етикету в ситуаціях професійної комунікації, читати і розуміти тексти ділового змісту, публіцистичні тексти популярних і професійних журналів, довідників, брошур і путівників, отримувати потрібну інформацію з публіцистичних та економічних джерел, робити переказ і коментувати отриману під час читання інформацію, вести діалоги та бесіди з клієнтами і партнерами в ситуаціях професійної галузі, виступати з презентацією або звітом.

Очікувані програмні результати навчання: досягнення поставлених цілей і шляхом виконання зазначених вище завдань та набуття в процесі навчання ділової іноземної мови за професійним спрямуванням мовних професійних знань і навичок; вміння застосовувати набуті знання на практиці і в подальшій роботі; вміння ефективно застосовувати знання мови й етикету спілкування для досягнення комунікативних цілей у професійній галузі; постійне самовдосконалення, відкритість новим ідеям, розширення і збагачення мовного і культурного світогляду.    

Змістовий модуль 1.  Сфера туристичного бізнесу: сектори, менеджмент, тенденції розвитку.

Тема 1. Tourism today. Changes in tourism in the last 30 years. The current state of tourism. The future of tourism. Ten predictions from the 1980s. Describing change and consequence. Giving opinions, agreeing, and disagreeing. Asking and answering hypothetical questions. Degrees of comparison.

Тема 2. Challenges for tourism managers. Tourism management skills. Being managed and being a manager. National tourism organisations. Running meetings. Market research and national brand image. Organizing and running a meeting. How to behave in meetings.

Тема 3. Tour operation management. Contracting with the principals. A product development meeting. Negotiating with the coach company. Hotel management. The structure of the accommodation market. Front office manager. Skills and personality. Degrees of future probability. Co-creation. Minipreneur travel agents.

Тема 4. The impacts of tourism. Global warming and tourism. Classifying the impacts of tourism. Guidelines for low-impact tourism. Turn taking and making your point in a discussion. Writing practice: report writing; emails, agenda, minutes; presentations; first jobs, CVs and key data.

 

Змістовий модуль 2. Ринок туристичних послуг: зміни попиту, види мандрівок і відпочинку, нові маршрути.

Тема 5. Quality in tourism. Quality assurance techniques. Customer journey. Standards of performance. Analysing the quality of customer service. Dealing with written complaints – letters and emails. Spoken and written complaints. Giving and receiving feedback well.

Тема 6. Home styles, lifestyles. Free time: relaxation and leisure. Socializing and networking. Organizing a party. Entertaining and eating out. Adventure and travel. Hotel entertainment. Preparing a daily program. Working with kids. The perfect entertainment worker. Travel and holiday idioms.

Тема 7. Built attractions. Theme parks. Theme park planning. Presenting a new theme park. Events management. The job of events organiser. Ecotourism in practice. Eco-friendly tours. Sustainable solutions for green hotels. New trends in holidaymaking. Explaining and defining. Collocations and compounds.

Тема 8. Social tourism. Social tourism in Europe. Support systems. The low-cost revolution: ‘Tourism for all?’ The benefits of holidays for young people. Tomorrow’s tourism. Future trends and statistics. Awareness, access, opportunity. Managing yourself – personal reviews, personal ambitions. Written recommendations. ‘Body’ idioms. Planning a workshop.