Курс «Міжнародна
електронна торгівля» є вибірковою дисципліною для здобувачів вищої освіти. Він дає можливість зрозуміти
нові тренди комерційної діяльності на електронному ринку, оскільки у сучасних
умовах спостерігається зміщення акцентів з комунікаційної та
інформаційно-пошукової функції Інтернету на реалізацію з його допомогою завдань
сучасного бізнесу. Це відбувається завдяки здатності мережевих технологій
докорінно змінювати спосіб взаємодії між людьми і компаніями, методи
дослідницької діяльності, купівлі-продажу тощо. Інтернет не тільки забезпечує
швидке розповсюдження інформації та як наслідок, зворотного зв’язку, а й змінює
та підсилює конкуренцію в більшості традиційних галузей економіки, таких як
ЗМІ, роздрібна торгівля, інформатизація, телекомунікації, фінансові послуги,
транспортування, освіта тощо.
Мета курсу - формування цілісної системи знань про міжнародну електронну торгівлю через вивчення термінологічного апарату, розкриття усіх наведених понять і внутрішньої логіки явища, а також надання уявлення про організаційно-технологічну модель електронної торгівлі. За мету предмету вважається й здобуття студентами практичних навичок з проведення ділових операцій електронними засобами глобальної комп'ютерної мережі Інтернет.
- Teacher: Ірина Лазнева