1.     Мета та завдання навчальної дисципліни

Метою викладання навчальної дисципліни «Методика та організація наукових досліджень» є формування знання про методологію науково-дослідної роботи, стратегію і тактику проведення досліджень, придбання навиків щодо практичного використання методології, методики й інструментарію дослідження.

 Основними завданнями вивчення дисципліни  є

- ознайомлення студентів з сучасними методологічними концепціями, з основами методології наукового пізнання та з методикою наукових досліджень;

- формування цілісного уявлення про науково-дослідницький процес;

- набуття дослідницьких навичок, усвідомлення цілей наукового дослідження, формування навичок правильного виконання кваліфікаційних і наукових робіт (магістерської роботи, статті).

У результаті вивчення навчальної дисципліни студенти повинні отримати:

загальні компетентності:

Здатність застосовувати знання в практичних ситуаціях.

Здатність бути критичним і самокритичним.

Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.

Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.

Здатність до адаптації та дії в новій ситуації.

Здатність працювати в команді.

Здатність навчатися і оволодівати сучасними знаннями.

Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.

Знання української літературної мови, ділового (професійного) дискурсу на рідній мові.

фахові компетентності:

Здатність застосовувати знання зі сфери соціальних комунікацій у своїй професійній діяльності.

Здатність організувати дослідницьку діяльність.

Здатність застосовувати загальнометодологічні принципи у науковій діяльності.

Здатність визначати сукупність способів і прийомів для проведення конкретного наукового дослідження, обрати відповідну змістоформу наукового дослідження

Здатність визначати основні характеристики й етапи наукового дослідження та його організації.

Очікувані програмні результати навчання. Студент уміє:

-      оцінювати свій чи чужий інформаційний продукт, інформаційну акцію, що організована й проведена самостійно або разом з колегами;

-      виконувати пошук, оброблення та аналіз інформації з різних джерел;

-      використовувати сучасні інформаційні й комунікаційні технології та спеціалізоване програмне забезпечення для вирішення професійних завдань;

-      планувати свою діяльність та діяльність колективу з урахуванням цілей, обмежень та передбачуваних ризиків;

-      координувати виконання особистого завдання із завданнями колег;

-      виокремлювати у виробничих ситуаціях факти, події, відомості, процеси, про які бракує знань, і розкривати способи та джерела здобування тих знань;

-      вільно спілкуватися з професійних питань, включаючи усну, письмову та електронну комунікацію українською мовою;

-         організувати дослідницьку діяльність;

-         застосовувати загальнометодологічні принципи у науковій діяльності;

-         визначати сукупність способів і прийомів для проведення конкретного наукового дослідження, обирати відповідну змістоформу наукового дослідження;

-         визначати основні характеристики й етапи наукового дослідження та його організації;

-      робити доповіді на наукових конференціях.