Програма вивчення навчальної дисципліни «Бізнес-стратегії в готельно-ресторанному господарстві» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа».

Вивчення дисципліни «Бізнес-стратегії в готельно-ресторанному господарстві» спрямовано на ознайомлення з теоретичними засадами, інструментарієм та методами розроблення й реалізації стратегій підприємств готельно-ресторанної галузі.

Мета вивчення навчальної дисципліни полягає в формуванні у студентів системи знань про сутність та види стратегій бізнесу, стратегічний аналіз і розробку системи цілей; набуття навичок обґрунтування стратегічних альтернатив та вибору моделі стратегії готельного або ресторанного підприємства, її реалізації та контролю.

Загальні компетенції:

·       Здатність до застосовування загальнонаукових та фундаментальних знань, розуміння предметної області і професії.

·       Здатність генерувати ініціативність та дух підприємництва.

·       Здатність до формування світогляду, розуміння принципів розвитку суспільства.

·       Здатність до проведення досліджень на відповідному рівні.

Спеціальні компетенції:

o   Здатність застосовувати науковий, аналітичний, методичний інструментарій, використовувати міждисциплінарні дослідження аналізу стану розвитку глобальних та локальних ринків готельних та ресторанних послуг для розв’язання складних задач розвитку готельного і ресторанного бізнесу.

o   Здатність планувати та здійснювати ресурсне забезпечення діяльності суб’єктів готельного і ресторанного бізнесу.

o   Здатність координувати та регулювати взаємовідносини з партнерами та споживачами

o   Здатність до підприємницької діяльності

o   Здатність розробляти антикризові програми корпорацій, готельних та ресторанних мереж, суб’єктів готельного та ресторанного бізнесу.

Результати навчання:

§  Розробляти і приймати ефективні рішення з питань розвитку суб’єктів готельного та ресторанного бізнесу, враховуючи цілі, ресурси, обмеження та ризики, забезпечувати їх реалізацію, аналізувати і порівнювати альтернативи, оцінювати ризики та імовірні наслідки їх впливу.

§  Оцінювати нові ринкові можливості, формулювати бізнес-ідеї та розробляти маркетингові заходи за невизначених умов і вимог, що потребують застосування нових підходів, методів та інструментарію соціально-економічних досліджень.

§  Ініціювати, розробляти та управляти проектами розвитку суб’єктів готельного та ресторанного бізнесу із врахуванням інформаційного, матеріального, фінансового та кадрового забезпечення.

§  Здійснювати дослідження та/або провадити інноваційну діяльність з метою отримання нових знань та створення нових технологій та видів послуг (продукції) в сфері готельно-ресторанного бізнесу та в ширших мультидисциплінарних контекстах.