1.     Мета навчальної дисципліни

 

Мета: розвиток і вдосконалення у студентів знань і практичних навичок іноземної мови професійного спілкування у сфері туристичної індустрії,  формування мультикультурної обізнаності майбутнього фахівця галузі міжнародного туризму.

 

Завдання: Практичні – засвоєння лексичного і граматичного матеріалу, термінології в контексті тем професійного спілкування, оволодіння вмінням функціонально застосовувати іноземну  мову  в ситуаціях професійної сфери. Пізнавальні – формування і розвиток лінгвістичних знань сфери туризму включає знання мовленнєвого етикету професійного спілкування, отримання екстралінгвістичної інформації, тобто ознайомлення студентів із історичною, країнознавчою, побутовою, та культурологічною тематикою. Виховні – розвиток емоційного інтелекту в процесі практичної роботи з темами і професійними ситуаціями, виховання шанобливого й уважного ставлення до іншості, етики професійного спілкування, сприяння формуванню естетичного смаку.

 

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати

загальні компетентності: знання лексики туристичних тем на базі основних  підручників, граматики в контексті туризму, професійної термінології, стилістичних особливостей мови туристичних джерел, лексичних і синтаксичних особливостей мови туризму, етикету спілкування з колегами і клієнтами, фонової інформації соціокультурного і країнознавчого змісту; фахові компетентності: вміння вести бесіду іноземною мовою, готувати усні і письмові повідомлення на професійно орієнтовані теми, читати і розуміти тексти туристичних брошур, путівників, довідників, екскурсій, отримувати потрібну інформацію з публіцистичних та економічних джерел, робити переказ і коментувати отриману під час читання інформацію, вести діалоги та бесіди з клієнтами і партнерами в ситуаціях професійної галузі, виступати з презентацією або звітом.

 

Очікувані програмні результати навчання: досягнення поставлених цілей шляхом виконання зазначених вище завдань та набуття в процесі навчання іноземної мови за професійним спрямуванням мовних професійних знань і навичок; вміння застосовувати набуті знання на практиці і в подальшій роботі; вміння ефективно застосовувати знання мови й етикету спілкування для досягнення комунікативних цілей у професійній галузі; постійне самовдосконалення, відкритість новим ідеям, розширення і збагачення мовного і культурного світогляду.