Опис навчальної дисципліни

 

Найменування показників

Галузь знань, спеціальність, освітній ступінь

Характеристика навчальної дисципліни

денна форма навчання

заочна форма навчання

Кількість кредитів – 7

Галузь знань

24 Сфера обслуговування

(шифр і назва)

обов’язкова

Модулів – 2

Спеціальність (освітня програма, спеціалізація):

_241__Готельно-ресторанна справа___

 

Рік підготовки:

Змістових модулів –3

1-й

1-й

Індивідуальне науково-дослідне завдання _____-___

                                          (назва)

Семестр

Загальна кількість годин − 210

1-й, 2-й

1-й- 2-й

Лекції

Тижневих годин для денної форми навчання:

аудиторних – 3год (1 сем)

2 год (2 сем)

самостійної роботи студента – 5 год (1 сем)

4 год (2 сем)

 

Освітній ступінь:

бакалавр

 

не передбачено навчальним планом.

Практичні, семінарські

74год.

16 год.

Інші

0

0 год.

Курсова:

не передбачено навчальним планом.

Самостійна робота

136год.

194год.

Індивідуальні завдання:       не передбачено навчальним планом

Вид контролю: залік, екзамен

 

Примітка.

Співвідношення кількості годин аудиторних занять до самостійної і індивідуальної роботи становить:

для денної форми навчання 1:1,8

для заочної форми навчання 1:12

 

 

 

 


1.     Мета та завдання навчальної дисципліни

Мета формування і розвиток у студентів знань і практичних навичок, спрямованих на професійне спілкування іноземною мовою (англійською) в готельно-ресторанній галузі, збагачення мовного і культурного світогляду майбутнього фахівця. Формування і розвиток лінгвістичних знань готельно-ресторанної сфери включає надання екстралінгвістичної інформації, тобто ознайомлення студентів із історичною, країнознавчою, побутовою, та культурологічною тематикою.

Завдання: засвоєння фонетичного, лексичного і граматичного матеріалу, термінології в межах тем галузі готельно-ресторанного бізнесу; оволодіння вмінням функціонально застосовувати іноземну мову в ситуаціях професійного спілкування; формування навичок усного та письмового мовлення іноземною мовою за професійно-орієнтованими темами галузі.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати

загальні компетентності:

ЗК 3 – Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.

ЗК 5 Здатність працювати в команді

ЗК 7 – Цінування та повага різноманітності та мультикультурності.

ЗК 10 – Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

ЗК 11 – Здатність спілкуватися іноземною мовою .

спеціальні компетенції:

СК 4 – Здатність формувати та реалізовувати ефективні зовнішні та внутрішні комунікації на підприємствах сфери гостинності, навички взаємодії

СК 15 – Здатність до співпраці з іноземними партнерами та клієнтами, забезпечувати їх безпеку, впроваджувати інноваційні проекти в бізнес

Очікувані програмні результати навчання:

ПРН 3 – Вільно спілкуватися з професійних питань державною та англійською мовами усно і письмово

РПН 8 – Застосовувати навички продуктивного англомовного спілкування зі споживачами готельних та ресторанних послуг

ПРН – 16Виконувати самостійно завдання, розв’язувати задачі і проблеми, застосовувати їх в різних професійних ситуаціях готоельно-ресторанної сфери, відповідати за результати своєї діяльності.

ПРН 17 – Аргументовано відстоювати свої погляди у розв’язанні професійних завдань при організації ефективних комунікацій зі споживачами та суб’єктами готельного та ресторанного бізнесу.

ПРН 19 – Діяти у відповідності з принципами соціальної відповідальності та громадянської свідомості

ПРН 20 – Розуміти вимоги до професійної діяльності у сфері готельно-ресторанної справи, зумовлені необхідністю забезпечення сталого розвитку України, її зміцнення як демократичної, соціальної, правової держави

ПРН 24 – Розробляти проекти підприємств санаторно-курортних, готельно-ресторанних закладів з удосконалення асортименту і якості послуг у відповідності запитам споживачів з урахуванням задач і проблем розвитку індустрії гостинності в межах певного регіону, в тому числі і з іноземними партнерами та клієнтами.

 

2.     Програма навчальної дисципліни

МОДУЛЬ 1

Змістовий модуль 1.World around me at work

Тема 1. Parts of the restaurant

Word order in Questions. Present Simple. Present Continuous, Defining relative clauses. Vocabulary (common verbs phrases, prepositions of place, expressions of paraphrasing, parts of the restaurant).

Тема 2. Tabletop items, food service equipment

Nouns (singular and plural form). Describing yourself. Personality adjectives.

Past Simple (regular and irregular verbs). Table layout rules. Functional language: Responding to an apology. Product listing, writing server guide. Responding to an apology.

Тема 3. Kitchen

Past Continuous. Prepositions of time and place. Question words. Questions with and without auxiliaries. Conjunctions (so, because, but, although). Vocabulary (kitchen appliances). Making apology. Writing memo

Змістовий модуль 2. Restaurants and meals

Тема 4. My future plans

 Planned actions in future, future arrangements (be going to\ present continuous. Future Simple (promises, offers, decisions). Review of tenses (present, past, future).  Vocabulary (phrasal verbs with look; opposite verbs, meals). Restaurant problems. Advertisement (Listening skills). Giving a polite negative response

Тема 5. Types of restaurants

 Present Perfect Simple (ever, never, yet, just, already). Present perfect & Past Simple. Vocabulary (Verbs + prepositions, time expressions). Types of service at the restaurant. Functional language: Stating preferences, describing order. General rules of formal and informal letters.

Тема 6. Fast food

Forms of adjectives. Opposite adjectives. Comparative forms (as … as \ less … than). Superlative forms( ever + Present Perfect). Irregular adjectives. Famous fast food chains (reading skills). Functional language: Estimating time, checking correctness. Asking for an opinion

Тема 7. Catering and delivery, payment

Uses of infinitive (verb + infinitive). Gerund forms (verb + Ving). Describing emotions. Modifiers (a bit, really etc). Prepositions of movement. Modal verbs of obligation (must, have to). Functional language: Introducing a problem. Asking about needs. Writing: Employee manual

Тема 8. Reservations and taking orders

Grammar and vocabulary revision. Restaurant review (reading skills). Vocabulary (reservation book, numbers). Functional language: Describing availability. Checking for accuracy. Writing: Server training manual.

МОДУЛЬ 2

Змістовий модуль 3. Preparing food

Тема 9. Preparing dairy products.

First Conditional, Second Conditionals. Vocabulary (confusing verbs). Vocabulary: dairy products. Functional language: Asking for repetition.

Тема 10. Preparing baked food and desserts

Modal Verbs (possibility): may, might; (advice) should. Word building (noun formation). Vocabulary: baked food, desserts. Listening skills (telephone conversation). Functional language: explaining a change, describing preferences

Тема 11. Preparing fruits and vegetables

Vocabulary (fruits, vegetables; ways of cooking; phrasal verbs with get). Functional language: Guessing meaning from the context. Writing: formal e-mail

Тема 12. Preparing meats and seafood.

Talking about past (present Perfect Simple and Past Simple). Used to. Sentence stress. Vocabulary (kinds of meats and seafood). Improving menu techniques (reading skills). Functional language: Describing preparation methods. Making an apology. Dealing with clients’ special needs (allergy, vegetarian and vegan preferences).

Тема 13. Changes in menu, food purchases

Passive voice in Present Simple. Types of menu (Listening skills). Menu pricing styles (Reading skills). Presentation.  Vocabulary (types of menu). Functional language: Giving a motive for doing smth. Asking about experience.

Тема 14. Food purchasing and orders. Product inventory and storage.

Passive voice in Past Simple. Reading skills: Employee manual. Functional language: Describing mixed results.