1.     Мета навчальної дисципліни

Мета: Метою навчання іноземної мови (англійської) в університеті є підготовка студентів, майбутніх фахівців з управління персоналом до спілкування цією мовою, що передбачає наявність у них таких умінь у різних видах мовної діяльності, як читання, аудіювання, мовлення, переклад.

В процесі досягнення цієї практичної мети реалізуються також загальноосвітні, пізнавальні та виховні завдання. Поряд з лінгвістичними передбачається ознайомити студентів з екстралінгвістичними знаннями, тобто з побутовою, країнознавчою та суспільно-політичною інформацією.

Завдання:

- вивчення лексичного і граматичного матеріалу, оволодіння вмінням функціонально застосовувати іноземну мову в ситуаціях спілкування:

- читання для отримання необхідної інформації;

- участь в усному спілкуванні іноземною мовою в обсязі тематики, передбаченої програмою;

- письмове мовлення офіційного та неофіційного стилю.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати

загальні компетентності: здатність до абстрактного мислення аналізу та синтезу; комунікативна; здатність спілкуватися іноземною мовою; знання фонової інформації соціокультурного і лінгвокраїнознавчого змісту; готовність до самоосвіти; здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях; отримати навички використання інформаційних і комунікативних технологій; здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних іншомовних джерел; розвити навички міжособистісної взаємодії.

фахові компетентності: здатність здійснювати професійну діяльність фахівця зі сфери HR- менеджменту; володіння мовними зворотами формального та неформального стилів; мати розуміння особливостей зарубіжних провідних наукових шкіл та напрямів економічної науки; здатність аналізувати та змістовно інтерпретувати отримані результати; здатність використовувати сучасні джерела економічної, соціальної, управлінської сфери, готовність до професійної самоосвіти.

Очікувані програмні результати навчання: Оволодіти навичками усної та письмової комунікації іноземною мовою; діяти у полікультурному середовищі; бути здатним ефективно формувати комунікаційну стратегію; використовувати аргументацію для донесення інформації, ідей, проблем та способів їх вирішення до фахівців і нефахівців у сфері економічної діяльності; ідентифікувати джерела і розуміти визначення і методи отримання даних; демонструвати базові навички креативного і критичного мислення; бути здатним до подальшого навчання з високим рівнем автономності; відтворювати моральні, культурні, наукові цінності, примножувати досягнення суспільства у соціально-економічній сфері; використовувати інформаційні та комунікативні технології для вирішення соціально-економічних завдань.