1.     Мета навчальної дисципліни

 

Мета: формування і розвиток у студентів знань і практичних навичок, спрямованих на професійне спілкування іноземною мовою в готельно-ресторанній галузі, збагачення мовного і культурного світогляду майбутнього фахівця. У навчальному процесі також реалізуються загальноосвітні, пізнавальні та виховні завдання. Формування і розвиток лінгвістичних знань готельно-ресторанної сфери включає надання екстралінгвістичної інформації, тобто ознайомлення студентів із історичною, країнознавчою, побутовою, та культурологічною тематикою.

 

Завдання: засвоєння лексичного і граматичного матеріалу, термінології в межах тем галузі готельно-ресторанного бізнесу, оволодіння вмінням функціонально застосовувати іноземну мову в ситуаціях професійного спілкування.

 

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати

загальні компетентності: знання лексики туристичних тем на базі основних підручників, граматики в контексті сфери «готельно-ресторанна справа», професійної термінології, стилістичних особливостей мови брошури, етикету спілкування з колегами і клієнтами, фонової інформації соціокультурного і країнознавчого змісту; фахові компетентності: готувати усні і письмові повідомлення на професійно орієнтовані теми, читати і розуміти тексти туристичних брошур, путівників, довідників,  екскурсій, отримувати потрібну інформацію з публіцистичних та економічних джерел, робити переказ і коментувати отриману під час читання інформацію, вести англомовні діалоги та бесіди з клієнтами і партнерами в ситуаціях професійної галузі, виступати з презентацією або звітом.

 

Очікувані програмні результати навчання: досягнення поставлених цілей шляхом виконання зазначених вище завдань та набуття в процесі навчання іноземної мови в галузі «готельно-ресторанна справа» мовних професійних знань і навичок; вміння застосовувати набуті знання на практиці і в подальшій роботі; постійне самовдосконалення, відкритість новим ідеям, розширення і збагачення мовного і культурного світогляду.