Мета вивчення навчальної дисципліни: формування у студентів базових математичних знань для вирішення завдань у професійній діяльності; розвиток аналітичного, логічного та алгоритмічного мислення та математичного формулювання технічних задач, що виникають у електротехниці; вивчення математичного апарату, необхідного для освоєння інших загальнонаукових та спеціальних дисциплін.

Завдання навчальної  дисципліни: надання студентам знань з основних розділів вищої математики; вивчення основних принципів та інструментарію математичного апарату, який використовується для розв’язування технічних задач, математичних методів опрацювання даних для наукових та практичних висновків.

Процес вивчення дисципліни спрямований на формування загальних компетенцій, що включають в себе:

Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.

 Здатність проведення досліджень на відповідному рівні

 Здатність до адаптації та дії в новій ситуації

 Здатність генерувати нові ідеї (креативність).

ЗК1. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях

ЗК3. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.

ЗК5. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій. 

ЗК6. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.

ЗК7. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.

ЗК8. Навички міжособистісної взаємодії.

ЗК9. Здатність працювати в команді

ЗК12. Визначеність і наполегливість щодо поставлених завдань і взятих обов’язків.

фахові компетентності:

СК5. Здатність застосовувати відповідні математичні, наукові й технічні методи, сучасні інформаційні технології і комп'ютерне програмне забезпечення, навички роботи з комп'ютерними мережами, базами даних та Інтернетресурсами для вирішення інженерних задач в галузі електроніки.

очікувані програмні результати навчання:

Р2. Застосовувати знання і розуміння диференційного та інтегрального числення, алгебри, функціонального аналізу дійсних і комплексних змінних, векторів та матриць, векторного числення, диференційних рівняння в звичайних та часткових похідних, ряду Фур’є, статистичного аналізу, теорії інформації, чисельних методів для вирішення теоретичних і прикладних задач електроніки.

Р13. Вміти засвоювати нові знання, прогресивні технології та інновації, знаходити нові нешаблонні рішення і засоби їх здійснення; відповідати вимогам гнучкості в подоланні перешкод та досягненні мети, раціонального використання та нормування часу, дисциплінованості, відповідальності за свої рішення та діяльність