1.     Мета навчальної дисципліни

 Мета: формування у студентів знань і практичних навичок, спрямованих на спілкування діловою іноземною мовою у сфері туризму та гостинності, знання ділової термінології, мови ділових паперів, етикету усного і письмового ділового спілкування.

Завданнязасвоєння лексичного і граматичного матеріалу, ділової термінології в межах тем ділової іноземної мови, оволодіння вмінням функціонально і доречно застосовувати знання з ділової іноземної  мови  в ситуаціях професійної галузі. Формування і розвиток лінгвістичних знань сфери бізнесу взагалі та туризму зокрема включає отримання знань про  звичаї і традиції ведення бізнесу в різних культурах та вплив міжкультурних відмінностей на розуміння між діловими партнерами, на успішність в досягненні комунікативної мети в ситуаціях ділового професійного спілкування.

 У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати

загальні компетентності: знання базової ділової термінології та ділової термінології в галузі туризму, граматичних явищ, притаманних усному діловому стилю і текстам ділового змісту, знання стилістичних особливостей, кліше, структури професійних ділових паперів, зокрема листів, етикету спілкування з колегами і клієнтами, фонової інформації соціокультурного і країнознавчого змісту; фахові компетентності: вміння вірно і функціонально вживати ділову термінологію, застосовувати знання ділового етикету в ситуаціях професійної комунікації, читати і розуміти тексти економічного змісту, тексти туристичних журналів, брошур, путівників, довідників, отримувати потрібну інформацію з публіцистичних та економічних джерел, робити переказ і коментувати отриману під час читання інформацію, вести діалоги та бесіди з клієнтами і партнерами в ситуаціях професійної галузі, виступати з презентацією або звітом.

 Очікувані програмні результати навчання: досягнення поставлених цілей шляхом виконання зазначених вище завдань та набуття в процесі навчання ділової іноземної мови мовних професійних знань і навичок; вміння застосовувати набуті знання на практиці і в подальшій роботі; вміння ефективно застосовувати знання мови й етикету спілкування для досягнення комунікативних цілей у професійній галузі; постійне самовдосконалення, відкритість новим ідеям, розширення і збагачення мовного і культурного світогляду.