Мета: формування у студентів знань і практичних навичок, спрямованих на професійне спілкування іноземною мовою в юридичній сфері, розширення й удосконалення мовного і культурного світогляду майбутнього фахівця. У навчальному процесі також реалізуються загальноосвітні, пізнавальні та виховні цілі. Формування і розвиток лінгвістичних знань юридичної сфери включає знання мовленнєвого етикету професійного спілкування, надання екстралінгвістичної інформації, тобто ознайомлення студентів із особливостями міжнародної юриспруденції.

 Завдання: засвоєння лексичного і граматичного матеріалу, термінології в контексті тем професійного спілкування, оволодіння вмінням функціонально застосовувати іноземну  мову  в ситуаціях професійної галузі.

 У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати

загальні компетентності: знання лексики юридичних тем на базі основних  підручників, граматики в контексті юриспруденції, професійної термінології, стилістичних особливостей мови юридичної документації, етикету спілкування з колегами і клієнтами, фонової інформації соціокультурного і країнознавчого змісту; фахові компетентності: вміння вести бесіду іноземною мовою, готувати усні і письмові повідомлення на професійно орієнтовані теми, читати і розуміти тексти юридичного змісту, закони, складати петиції, отримувати потрібну інформацію з публіцистичних та юридичних джерел, робити переказ і коментувати отриману під час читання інформацію, вести діалоги та бесіди з клієнтами і партнерами в ситуаціях професійної галузі, виступати з презентацією або звітом. 

Очікувані програмні результати навчання: досягнення поставлених цілей шляхом виконання зазначених вище завдань та набуття в процесі навчання іноземної мови професійного спрямування мовних професійних знань і навичок; вміння застосовувати набуті знання на практиці і в подальшій роботі; вміння ефективно застосовувати знання мови й етикету спілкування для досягнення комунікативних цілей у професійній галузі; постійне самовдосконалення, відкритість новим ідеям, розширення і збагачення мовного і культурного світогляду.