2. Мета та завдання навчальної дисципліни

 

Надання здобувачам вищої освіти цілісної та логічно-послідовної системи наукових знань щодо придбання, використання (споживання) товарів і послуг, про положення чинного законодавства України у сфері захисту прав споживачів, що регулює відносини між споживачами товарів, робіт і послуг та виробниками і продавцями товарів, виконавцями робіт і надавачами послуг різних форм власності, а також формування у них високого рівня правової свідомості і правової культури та готовність брати відповідальність за результати прийнятих управлінських рішень.

Завдання навчальної дисципліни

- розвинення правового мислення здобувачів вищої освіти, оволодіння ними систематизованими теоретичними знаннями у сфері захисту прав споживачів;

- вміння самостійно аналізувати національне законодавство у сфері захисту прав споживачів і застосовувати в професійній діяльності;

- вміння грамотно оцінювати юридичні факти та вільно орієнтуватися в сучасному правовому полі України;

- вміння застосовувати відповідні правові норми щодо притягнення до юридичної відповідальності суб’єктів господарювання за порушення законодавства про захист прав споживачів;

- виховання високого рівня правової свідомості, поважного ставлення до Конституції та законів України;

- формування правової культури та відповідальності за результати прийнятих управлінських рішень.

 

Загальні компетентності

 

ЗК 5. Здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів).

ЗК 6. Здатність генерувати нові ідеї (креативність).

ЗК 7. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.

 

 

Очікуванні програмні результати навчання:

 

6. Мати навички прийняття, обґрунтування та забезпечення реалізації управлінських рішень в непередбачуваних умовах, враховуючи вимоги чинного законодавства, етичні міркування та соціальну відповідальність.

7. Організовувати та здійснювати ефективні комунікації всередині колективу, з представниками різних професійних груп та в міжнародному контексті.