Основною метою виконання курсової роботи є поглиблення, систематизація, розширення, закріплення теоретичних та практичних знань та навичок з дисципліни, опрацювання спеціальної літератури та довідкових видань і професійних джерел, ознайомлення студентів із практикою маркетингової діяльності бізнес-структур в туризмі.

Завдання курсової роботи:

-       узагальнення та систематизація знань з дисципліни;

-       розвиток активного і творчого ринкового мислення;

-       формування, розвиток навичок вирішення завдань, пов'язаних з вдосконаленням маркетингової діяльності туристичних підприємств в конкретних умовах і ситуаціях, а також розробка пропозицій;

-       оволодіння методами самостійного виконання окремих робіт з використанням наукової, спеціальної, методичної літератури, довідкової документації, статистичної звітності, Internet-джерел;

-       вдосконалення навичок пошуку критеріїв оцінки і проведення розрахунків ефективності запропонованих заходів в туризмі.

Основна вимога при виконанні здобувачем курсової роботи полягає в опануванні та демонстрації уміння пов'язати теоретичні питання з практичною діяльністю окремих туристичних фірм і різних підприємницьких структур ринку. Курсова робота має бути виконана на конкретних реальних матеріалах внутрішньої звітності туристичних підприємств і містити результати самостійних досліджень здобувача.