Основною метою виконання курсової роботи є поглиблення, систематизація, розширення, закріплення теоретичних та практичних знань та навичок з дисципліни, опрацювання спеціальної літератури та довідкових видань і професійних джерел, ознайомлення студентів із практикою маркетингової діяльності бізнес-структур в туризмі.
- узагальнення та систематизація знань з дисципліни;
- розвиток активного і творчого ринкового мислення;
- формування, розвиток навичок вирішення завдань, пов'язаних з вдосконаленням маркетингової діяльності туристичних підприємств в конкретних умовах і ситуаціях, а також розробка пропозицій;
- оволодіння методами самостійного виконання окремих робіт з використанням наукової, спеціальної, методичної літератури, довідкової документації, статистичної звітності, Internet-джерел;
- вдосконалення навичок пошуку критеріїв оцінки і проведення розрахунків ефективності запропонованих заходів в туризмі.
Основна вимога при виконанні здобувачем курсової роботи полягає в опануванні та демонстрації уміння пов'язати теоретичні питання з практичною діяльністю окремих туристичних фірм і різних підприємницьких структур ринку. Курсова робота має бути виконана на конкретних реальних матеріалах внутрішньої звітності туристичних підприємств і містити результати самостійних досліджень здобувача.- Викладач: Цвілий Сергій