Студентам варто вивчити саме цю навчальну дисципліну, оскільки майбутні працівники засобів масової комунікації повинні знати основні поняття, уявлення про теорії функціонування масової комунікації на різних етапах розвитку суспільства; про процеси, форми, формати та системи масової комунікації.
Предметом вивчення навчальної дисципліни є природа масової комунікації у різних її аспектах та концептуальні теоретико-методологічні засади масової комунікації. У процесі вивчення дисципліни закладається базис для опанування інших професійно орієнтованих дисциплін, розуміння журналістики як цілісної системи.
Метою викладання навчальної дисципліни «Теорія масової комунікації» є формування уявлень про природу та сутність процесів масової комунікації і методів її дослідження.
Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні у результаті вивчення навчальної дисципліни отримати такі компетентності:
Загальні компетентності:
ЗК03.Здатність бути критичним і самокритичним.
ЗК04.Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
ЗК05.Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.
Фахові компетентності:
СК01. Здатність застосовувати знання зі сфери соціальних комунікацій у своїй професійній діяльності.
СК05. Здатність ефективно просувати створений медійний продукт.
СК08. Здатність створювати медіапродукт у сфері відображення економічних, правових, політичних питань, питань культури та мистецтва, соціальних питань та інших видів діяльності.
Результати навчання, формування яких забезпечує вивчення дисципліни. Студент повинен уміти:
ПР05. Використовувати сучасні інформаційні й комунікаційні технології та спеціалізоване програмне забезпечення для вирішення професійних завдань.
ПР08. Виокремлювати у виробничих ситуаціях факти, події, відомості, процеси, про які бракує знань, і розкривати способи та джерела здобування тих знань.
ПР18. Використовувати необхідні знання й технології для виходу з кризових комунікаційний ситуацій на засадах толерантності, діалогу й співробітництва.
ПР20. Створювати грамотний медіапродукт на задану тему, визначеного жанру, з урахуванням каналу поширення чи платформи оприлюднення у сфері відображення правових, мистецьких, спортивних, соціальних, політичних, екологічних, гендерних питань та інших видів діяльності.
- Викладач: Панченко Світлана