Метою курсу є дати знання щодо сутності процесів масової комунікації та методів дослідження, формувати поняття про глобальні тенденції масової комунікації, поглибити розуміння та сформувати уявлення про систему політичних, економічних та соціокультурних трансформацій, з якими масова комунікація пов`язана специфікою своєї природи.

Основні завдання вивчення дисципліни:

-          вивчення процесу масової комунікації, основних методологічних підходів до його дослідження;

-          ознайомлення із сучасними світовими й українськими прикладами розвитку теорій, моделей, форм, форматів, факторів та ін. масової комунікації; 

-         застосування методів, методик та інструментарію при дослідженні масовокомунікаційних явищ;

-         формування навичок контент-аналізу ЗМК та оптимізації ефективності масової комунікації.  

-         вивчити механізми впливу засобів масової комунікації на індивіда, соціум, громадську думку;

-         сформувати у студентів медіакомпетентність/медіаграмотність;

-         ввести студентів у проблематику розвитку масових комунікацій сучасної України.

            У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати

          загальні компетентності:

Знання української літературної мови, ділового (професійного) дискурсу рідною мовою

Здатність до ефективної комунікації, що передбачає: уміння стило й повно представляти складну комплексну інформацію в усній чи письмовій формах; використання інформаційно-комунікаційних технологій; оволодіння належним тезаурусом; уживання лексики, чітко розрахованої на відповідну аудиторію.

Здатність визначати й розуміти причинно-наслідкові зв’язки розвитку суспільства на основі знань про національну й світову історію, економіку, право, культуру й мистецтво тощо, уміння використовувати їх у професійній і громадській діяльності, дискурсі повсякдення. 

Здатність до критичного аналізу поточного повсякдення й пов’язаного з ним минулого (через події, процеси, постаті та ін.), що зумовлює уміння виявляти, порушувати й вирішувати проблеми.

фахові компетентності:

Уміння створювати психоемоційний контакт з аудиторією, героями журналістських матеріалів.

Здатність компетентно виконувати професійні завдання на усіх етапах створення журналістського продукту (за видами ЗМІ).

Здатність до науково-дослідницької діяльності.

Здатність збирати й узагальнювати практичний матеріал, використовувати наукову методологію для написання кваліфікаційної роботи.

 

      Очікувані програмні результати навчання. Студент уміє:

-         критично мислити;

-         на основі теоретичних знань і практичних навичок проводити медіадослідження, аналізувати ситуацію у сфері масової комунікації;

-         об’єктивно оцінювати контент масової комунікації як у світі, так і в сучасній Україні;

-         застосовувати набуті знання й навички у журналістській практиці;

-         вільно спілкуватися з професійних питань, включаючи усну, письмову та електронну комунікацію українською мовою;

-         організувати дослідницьку діяльність;

-         створювати грамотний медіапродукт на задану тему, визначеного жанру, з урахуванням каналу поширення чи платформи оприлюднення;

-         планувати свою роботу та роботу колег, спрямовану як на генерування інформаційного контенту, так і створення медіапродукту, а також його промоцію.