мета: формування
знань про науково-теоретичні основи товарознавства та споживчі властивості
продукції, які зумовлюють її споживчу цінність і здатність задовольняти потреби
споживача.
завдання:
методичні – викласти теоретичні основи та методологічні особливості застосування системного підходу у вивченні аспектів товарознавства.
пізнавальні – сформувати уявлення про управління якістю продовольчої продукції та сировини в організації харчових виробництв та торгівлі ними, вибір доброякісних предметів матеріально-технічного забезпечення у цій сфері використання.
практичні – формувати практичні навички роботи студентів зі спеціальною літературою, орієнтувати їх на інтенсивну роботу, критичне осмислення здобутих знань, ознайомити з товарознавством сфери туризму.- Викладач: Дубініна Антоніна
- Викладач: Журавльова Світлана
- Викладач: Кукліна Тетяна
- Викладач: Прусс Вікторія